Gjest 1979 Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jaja da ser det nok en gang ut som at forholdet er over.. Jeg har kjempet og klamret meg fast til denne fyren i noen år nå. Det siste året har han gitt mer eller mindre faen i meg, men alikavel har jeg klamret meg til han. Dette fordi han stadig sier at han elsker meg, jeg er drømmedama, han kan ikke se for seg en fremtid uten meg. Men alikavel behandler han meg som at jeg ikke er verdt noe som helst. De siste ukene nå, har han virket totalt fraværende, han tar nesten ikke telefonen og svarer ikke på meldinger, men alikavel klamrer jeg meg fast i håpet, om at han en dag våkner. Det virker som at han overlater til meg å skulle gjøre det slutt. Men jeg greier bare ikke. Jeg vet at ikke denne fyren kan gi meg noe som helst egentlig, for han er kun opptatt av seg og sitt, men alikavel… Hvorfor vil jeg meg selv så vondt? Hvorfor kan ikke også jeg gi faen og være likegyldig? Jeg vil jo så gjerne ha han! Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men trenger kanskje å få noen råd om hvordan jeg kan få han til å våkne? Eller hvordan jeg kan få meg selv til å komme over han? Jeg var borti 1 virkelig dårlig mann før jeg traff han her, og jeg brukte 1 helt år på å bli kjent med denne mannen, for å forsikre meg om at dette ikke også var en drittsekk, men alikavel ble jeg "lurt". Har gått med en konstant vondt klump i magen nå i det siste året, hvorfor skal det være så himla vanskelig å bare sette ned foten, og si at nok er nok, og kutte ut hele fyren.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 La han gå. Kan være han tar deg for gitt, vet akkurat hvor han har deg. Når han ser du får ditt eget liv, kanskje han da ser det e deg han vil ha? Anonym poster: 02608517341c7f8129638f6fd1c26c0b
Gjest Chloè Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Det første du må innse er at du ikke kommer til å få han til å våkne, tro meg. Jeg tenkte det samme selv hver gang, "bare hvis jeg er med han en gang til, viser at jeg ikke gir opp å er glad i han, så kommer han til å våkne opp å se hva han har" . Vel, nei. Det skjer ikke. Han gir faen, gir deg håp, gir faen,gir deg håp,sier alt du vil høre, men gjør det stikk motsatte. Dette kommer bare til å gjenta seg, så for din egen del er det bare å sette ned foten å gi faen NÅ. Jeg vet det er vannskelig, om ikke nesten umulig, men du må.
Gjest Amazing Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 For det første så vil jeg si at du fortjener bedre enn dette! Men jeg vil også gi deg en slags "reality check" - du sier at du vil ha han - men han viser deg den han er, og det er ikke det noen ønsker. Ingen ønsker å ha det dårlig og være trist og lei seg, føle seg oversett osv. Du klamrer deg fast til et håp du har om han. Og dette håpet har du fått slukket flere ganger, men du vil ikke se det. Du må selv syns at du fortjener bedre. For meg virker det som om du verdsetter deg selv lite og dermed syns at du fortjener han (du har ikke sagt dette, men at du klamrer deg fast til han viser at du ikke føler at du er overlegen det). Dette er helt uavhengig av ham. Dette er ditt forhold til deg selv. Det må du ordne - du må syns at du er en person som fortjener det beste! Da vil han virke så lite verdt for deg. Du tror på hans fine ord, fordi det er godt å høre dem når du ofte føler at han egentlig gir faen. Men hadde han ment det, så hadde du ikke vært der du er. Han mener det ikke og er en utnytter. Han vet hvor han har deg til enhver tid, og han kan fortsette med dette til han er lei. Du kan derimot stoppe det mye før! Du fortjener bedre! Det er der hele løsningen ligger
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Dette innlegget kunne vært skrevet av meg Jeg var i samme situasjon i vår da min kjæreste for ente gang brøt med meg. Jeg gråt, hadde vondt i magen, vondt i hodet, stresset og raste ned i vekt. Jeg hadde mange spørsmål jeg ikke fikk svar på, hvorfor vil han ikke ha meg, det var jo så lett for meg å se at dette var riktig, han og jeg. Men han ville ikke ha meg og jeg opplevde ikke at han begrunnet ønske om brudd godt nok. Min søster ga meg ett råd og dette var smart.... Les boken hekta på ett håp om kjærlighet av Sissel Gran og Nora Skaug. Den åpnet opp øynene mine. Det finne og en blogg som heter hekta bloggen, les og skriv der. Lykke til videre, Hilsen voksen dame. men sorterer kanskje noe mer en det du gjør. Det var fryktelig vanskelig
Gjest Munies Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg føler med deg! Er i lignende situasjon. Det er slutt med jeg vil ha ham tilbake. Og venter på at han skal ta meg tilbake. Han er usikker og men er fortsatt den som ringer å vil ha meg hos seg. Jeg føler meg tom innvendig.
Gjest myr Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Bruk tiden. Og bruk tiden enda mer. Etter en stund innser du at han har vært en drittsekk og ser at du vil få det bedre uten han. Snakker av erfaring. Klem til deg Ps: har du tenkt på om de er tryggheten du klamrer deg til, det å ha "noen" Endret 11. oktober 2012 av myr
momo Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Opplevd noe lignende. Min ex og jeg var så fantastiske sammen, da det var bra, var det bedre enn noe annet, det var lidenskapelig som vi aldri hadde opplevd før, elsket som vi aldri hadde gjort før. Men dette taklet ikke han bra, så han trakk seg, så hoppet inn igjen, så trakk seg igjen, og sånn hadde vi det gående, han såra meg flere ganger, behandla meg dårlig, men jeg klamra meg fast til min sterke kjærlighet til han, til de bra periodene våres, men etterhvert var det mye mer dårlig enn bra. Jeg er ikke kommet over han, men hver dag blir litt lettere. Og jeg ser at jeg gjør det rette for meg. Vi kuttet kontakten fullstendig, måtte det, for at det skulle gå.
Gjest 1979 Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Takker for mange fine tilbakemeldinger Det er mye sant i det Amazing skriver, at jeg verdsetter nok meg selv for lite! På en måte føler jeg at jeg er verdt mer enn dette her, men greier bare ikke å stoppe opp å si at nok et nok. Lovet meg selv etter mitt forje forhold at jeg aldri skulle la meg bli tråkket på noen gang igjen.. Men her sitter jeg da:( Jeg er nok et lett bytte for en litt manipulerende mann, og jeg gir alt av meg selv og ofrer alt, selv min egen selvrespekt..
Gjest 1979 Skrevet 20. oktober 2012 #10 Skrevet 20. oktober 2012 Jeg vil gjerne takke "gjest" som anbefalte meg boken "Hekta på et håp om kjærlighet". Det er jo som å lese om meg selv! Virkelig en tankevekker! Anbefaler absolutt denne boken til andre med samme problematikk! Akkurat nå kjenner jeg meg sterkere enn på lenge og er temmelig bevist på hva som må gjøres. Takk igjen kjære gjest for anbefalingen
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2012 #11 Skrevet 20. oktober 2012 Hei gjest 1979. Så bra at du har lest boken, det vil bli lettere etter hvert. Og kjempe glad for kunne hjelpe. Se fremover. Hilsen Voksen dame.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå