Gå til innhold

Hvordan tjenne på fritid? Er i permisjon og har tid til overs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier. Hvordan få litt mer penger å kose seg på butikken med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er jo i permisjon og kan ikke jobbe ved siden av.

Anonym poster: 3319813edd56204b0d87d6d2a3e93483

• Liker 1
Skrevet

Hundelufting? Men ja, alt blir vel svart da.

Anonym poster: 1b80112537df178d7419f2ee69eaf44b

Skrevet

Man har lov til å tjene en viss sum på hobby uten at det må skattes av.. så om du har en hobby du kan bruke for å tjene penger på så er det lov (opp til en del tusen, husker ikke summen men det står sikkert på skatteetaten.no).. hvis du altså kan lage noe, kort/smykker eller noe slikt, så kan du selge det.

Skrevet

Som tittelen sier. Hvordan få litt mer penger å kose seg på butikken med?

Hvorfor ikke bruke permisjonen til det som er grunnen at du har fått den? Har du tid til overs, reduser permisjonen og begynn å jobbe igjen. Herregud, frekke mennesker.

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor ikke bruke permisjonen til det som er grunnen at du har fått den? Har du tid til overs, reduser permisjonen og begynn å jobbe igjen. Herregud, frekke mennesker.

Har du vart i permisjonen? Ser ut som du ikke vet at barn sover 1 til 2 timer og gjerne flere ganger om dagen. Herregud, så lav du er.

Skrevet

Jeg svarer på undersøkelser.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg svarer også på undersøkelser og driver litt med sparing. Man tjener en god del på å ikke handle =)

Skrevet

Selger for Perfect Home, Avera eller lignende xD

Anonym poster: 78f19d6053dc4e79f40db295c48be6ce

Skrevet

Har du vart i permisjonen? Ser ut som du ikke vet at barn sover 1 til 2 timer og gjerne flere ganger om dagen. Herregud, så lav du er.

Hva er det du snakker om? Det er noe annet og ikke det jeg snakker om.

• Liker 2
Skrevet

Hva er det du snakker om? Det er noe annet og ikke det jeg snakker om.

Du som svarte helt idiotisk i første omgang.

Anonym poster: 8841f68eea06ba194a7f3db8f9f0baeb

Skrevet

Du som svarte helt idiotisk i første omgang.

Kjære deg, det du skriver er lite gjennomtenkt og gir null mening. Men jeg skjønner godt at du ikke forstår hva det er snakk om i mine innlegg. TS har problem med tid til overs, så anbefaler jeg å redusere permisjonen og begynne å jobbe igjen. Å redusere betyr ikke å kutte fullstendig, men å ha f.eks. 80% permisjon. Da får TS jobbe istedet for å kjede seg i tiden som er til overs. Ellers må TS bruke alt tiden på det h*n har fått permisjon for.

• Liker 4
Skrevet

Kjære deg, det du skriver er lite gjennomtenkt og gir null mening. Men jeg skjønner godt at du ikke forstår hva det er snakk om i mine innlegg. TS har problem med tid til overs, så anbefaler jeg å redusere permisjonen og begynne å jobbe igjen. Å redusere betyr ikke å kutte fullstendig, men å ha f.eks. 80% permisjon. Da får TS jobbe istedet for å kjede seg i tiden som er til overs. Ellers må TS bruke alt tiden på det h*n har fått permisjon for.

Kjære deg, TS er hjemme med et lite barn. Hvor mener du at hun skal gjøre av barnet hvis hun går tilbake i jobb? Er flere som blogger i mammapermisjonen, og noen tjener til og med litt på det.

Er ingenting galt i å ville tjene litt ekstra under permisjon.

• Liker 3
Skrevet

Jeg svarer på undersøkelser.

Er det "trygt" å bli medlem i dette da? Det er ikke noe lureri? Og hvor mye kan man evt tjene?

Anonym poster: 29bb20b33db8d718fee6c819acbc520f

Skrevet

Et norskkurs ville vært en god investering.

Anonym poster: 3e2a7c21543b1e2dc5aaf4de9a59c24d

• Liker 1
Skrevet

Et norskkurs ville vært en god investering.

Anonym poster: 3e2a7c21543b1e2dc5aaf4de9a59c24d

Du mener gjerne; vil være en god investering ;)

Bare til å hive seg på norskkurset.

Skrevet

Kjære deg, TS er hjemme med et lite barn. Hvor mener du at hun skal gjøre av barnet hvis hun går tilbake i jobb? Er flere som blogger i mammapermisjonen, og noen tjener til og med litt på det.

Da mener jeg at TS skal bruke tiden sin sammen med barnet. Les mitt første innlegg! Man får ikke permisjon for å jobbe ved siden og tjene penger. Man får lønn mens man er permittert nettopp for å bruke tiden sin på barnet. Som sagt - frekke mennesker.

• Liker 4
Gjest Wei Wei
Skrevet

HVor står det at TS er i permisjon med barn?

Skrevet

Hva med å selge håndarbeid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...