Gå til innhold

Søt fyr på sukker, ingen er superbrukere... :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat meldt meg inn på Sukker. (vært medlem for en del år siden, men syntes ikke helt det var noe for meg den gangen). Det første som skjer er selvsagt at jeg finner en fyr jeg umiddelbart faller for utseendet til (han ser SÅ hyggelig ut!). Så setter han et sånt favoritthjerte på meg, og jeg tenker: ÅH, gleder meg til å skrive med han!!

Men ingen av oss er superbrukere, så da går det ikke an å sende meldinger!! Bare sånne komplimenter. Han sendte meg nettopp et sånt kompliment der det sto "Ta en kaffe?". Men hvordan i alle dager skal jeg finne ut hvem dette er eller få til å ta kontakt???

Det irriterer meg grønn! Har IKKE råd til å betale for medlemskap på sukker nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hans brukernavn + pipl.com + iam + facebook. Kanskje du finner han på denne måten. ;)

Eller vent til du har råd til å bli vip-medlem.

Endret av Pene sko...
Skrevet

Hahaha, jeg greide å spore ham opp på facebook!!

Omg. Jeg vant akkurat en million stalker-points. Søkte ham opp på it's learning og leta gjennom femti stk med samme fornavn som ham :P

Problemet/spørsmålet nå er: hva gjør jeg nå? Jeg vet hva han heter og han har facebookprofil. Tar jeg kontakt? Eller hva???

• Liker 1
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Tar jeg kontakt? Eller hva???

Ja det gjør du. Send han en melding på facebook.

• Liker 3
Skrevet

Hva skal jeg skrive da? Jeg er jo redd for at han blir sykt skremt av meg :P Men han ser bare så utrolig hyggelig ut!

Skrevet

Er vel ikke unormalt å google folk. Ta kontakt du.

• Liker 1
Gjest blah blah
Skrevet

Skriv at det var vanskelig å kommunisere på nettsiden, og om det er greit om man tar en prat på FB istedenfor

• Liker 3
Skrevet

Jeg sendte han en melding!!!! VRÆL! Kryss fingrene for meg :D

• Liker 8
Skrevet

Oj , hvordan gikk/går det?

Håper du har fått svar :)

Skrevet

hvordan gåååår det?

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan gikk det? Har akkurat lekt litt detektiv og vurderer å gjøre det samme..

Anonym poster: 1408a7d7b671e99b9659ff6db7c5b216

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Regner med du har funnet ut av ting nå, men selv om ingen er superbrukere, så går det an å sende en såkalt "flørt", der kan man såvidt jeg vet skrive en kort setning selv. Da kan du jo sende en sånn og spørre kort om han vil snakke på face, eller mail eller møtes :)

Anonym poster: 8b740ce0976076b514040473c0c34153

Skrevet

Hvordan får man skrevet den setningen ved flørten?

Anonym poster: 629d10bdf8502af85dee014f7d6f58e7

Skrevet

Hans brukernavn + pipl.com + iam + facebook. Kanskje du finner han på denne måten. ;)

Eller vent til du har råd til å bli vip-medlem.

Går det virkelig an? :hakeslepp:

Hvis jeg registrerer meg på Sukker, kan folk finne ut hvem jeg er da på den måten du beskriver her?

Anonym poster: 43c4ed26360387a9c9e537734843c198

Skrevet

Åh dette gjort mitt kjærlighetshjerte glad!! Så tøff du er TS, håper det gikk bra :D

Skrevet

Går det virkelig an? :hakeslepp:

Hvis jeg registrerer meg på Sukker, kan folk finne ut hvem jeg er da på den måten du beskriver her?

Anonym poster: 43c4ed26360387a9c9e537734843c198

Bare hvis de bruker samme brukernavnet andre steder også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...