tøydokka Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Har bulimi, og en katt som blir vitne til det hele, fra matlaging, spising og spying. Lurer på om den skjønner at dette er unormalt, og om den kan ta skade av dette på noen måte.. Den virker forøvrig helt fornøyd. Var i begynnelsen veldig rart/ubehagelig å ha noen som satt og stirret på meg mens jeg bedrev dette skammelige, hemmelige, uff.. Hva tror dere?
Fandenivoldsk Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Det kan jeg ikke forestille meg. Katten min har i alle fall ikke tatt skade av det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Kanskje den tror du kaster opp hårballer? :D Neida, fra spøk til... ja.. Jeg tror ikke katten legger merke til det, i alle fall ikke på en lik måte at den skjønner at det er unormalt! Anonym poster: b03f8c004eb7b123acecc0f5f83db57f
Anoia Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Tviler jeg på. I en katts øyne er de fleste tingene vi mennesker gjør uforståelige og nokså uinteressante. (Med mindre det involverer mat til pus, ting som kan lekes med eller ting som kan soves på.) 2
Vulpes Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 For å snu litt på spørsmålet - hvorfor i alle dager skulle det skade katten? Intelligente dyr kan som regel lese oss mennesker til en viss grad, spesielt hunder er flinke på dette, men de forstår ikke at det å spise for mye for så å kaste opp igjen er helseskadelig. Det de eventuelt da kan reagere på er oppførselen din rundt disse ritualene, altså at de kan via dine fakter, ditt tonefall osv. lese at du er fortvilet/trist/sint osv.
tøydokka Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2012 Tviler jeg på. I en katts øyne er de fleste tingene vi mennesker gjør uforståelige og nokså uinteressante. (Med mindre det involverer mat til pus, ting som kan lekes med eller ting som kan soves på.) Vel, det stemmer ikke helt her.. I min katt sine øyne er tydeligvis ALT jeg foretar meg superspennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå