Gå til innhold

Gruer meg til frisørtime...

Anbefalte innlegg

Gjest Twelve12
Skrevet

Ja.. det er faktisk mulig.

Gruer meg ikke til den faktiske timen, men regninga etterpå.

Har utsatt dette i godt og vell over 1 år nå.

Håret rekker nå ned til korsryggen...

etterveksten når meg til haka, og de splitte tuppene når like langt opp. noe MÅ gjøres.

Ringt å hørt rundt på pris på både klipp og farge.. og evnt striper. Ender på 1800+-

Var i byn idag og tenkte at jeg hopper likesågodt i det og tar en dropinntime så jeg får det overstått... men tror de hadde tid til meg...neeeeeida

så måtte bestille meg time imorra kl. 6

lurer på om jeg skal avbestille.

syns det er ufattelig mye penger. Men jeg utsetter bare problemet.. for noe må jo gjøres.

trenger en forandring også... hjelp hva gjør jeg :klo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du bare trenger en klipp så kjøper du en Creaclip og en frisørsaks:) Kjøpte det i vår, og jeg kommer nok ikke til å bruke penger på en stund.

Hårfarging går jo også an å gjøre hjemme til en billigere penge

• Liker 1
Gjest Twelve12
Skrevet

Om du bare trenger en klipp så kjøper du en Creaclip og en frisørsaks:) Kjøpte det i vår, og jeg kommer nok ikke til å bruke penger på en stund.

Hårfarging går jo også an å gjøre hjemme til en billigere penge

Det er en løsning... men jeg trenger en ordentlig forandring.. føler at en standard klipp og fargin av ettervekst ikke holder..

har alltid hatt langt mørkt (nesten svart) hår.. trenger noe nytt

men alikevel er jeg redd for å gjøre noe FOR drastisk da... hehe :sjenert:

Skakke være enkelt gitt :gjeiper:

Gjest blah blah
Skrevet

Hør med en frisørskole i nærheten :)

De er ganske billige.

På VGS her hvor jeg bor så tar de 150,- for en klipp. En hundrelapp mer om det er klipp og form.

Farging av hår vet jeg ikke pris på, men har hørt rykter om at de tar betalt for utstyret + noen ytterst få kroner for jobben

Skrevet

Hei.

Så lenge du synes det er verdt pengene, så er det jo det! Men jeg kan skjønne at du kanskje vegrer deg litt.. 1800 kr er mye penger. Litt synd at det skal være så dyrt for klipping og farging..

Gjest Twelve12
Skrevet

Hør med en frisørskole i nærheten :)

De er ganske billige.

På VGS her hvor jeg bor så tar de 150,- for en klipp. En hundrelapp mer om det er klipp og form.

Farging av hår vet jeg ikke pris på, men har hørt rykter om at de tar betalt for utstyret + noen ytterst få kroner for jobben

I'm intrigued...;)

Skrevet

Gå til en lærling? Da får du klipp, farge osv. veldig billig, i tillegg til at lærlingen blir veiledet og sjekket opp underveis, og det hele blir gått over av en frisør etterpå. (:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg hadde dårlig råd, pleide jeg å dra til lærlinger, de er mye billigere og de er flinke de og :)

Gjest Blue Jeans
Skrevet

Du kan jo stusse håret litt hjemme selv? Langt hår er FINT! Farg det selv også, finnes mange ok farger du kan bruke hjemme. Men du burde vel hvertfall ha 2 pakker. Og om du ikke har farget håret hjemme før, og du skal farge det brunt, ikke få panikk om håret ser svart ut når du har farget det. Det blir fort lysere :P

Jeg har aldri farget håret hos frisøren, men har klippet litt før jeg satte i extension. Det ble dyrt, men det var pga extensionet for å si det sånn.

Gjest Twelve12
Skrevet

Hei.

Så lenge du synes det er verdt pengene, så er det jo det! Men jeg kan skjønne at du kanskje vegrer deg litt.. 1800 kr er mye penger. Litt synd at det skal være så dyrt for klipping og farging..

Ja jeg vet.. altfor dyrt

kanskje jeg burde begynne å gå oftere til frisøren så får jeg ikke hakeslepp hvert 2. år =p for da blir jeg vandt til at det er dyrt hehehe =p

Skrevet

Jeg hadde nok ikke avbestilt dersom jeg var deg. Tenk deg, imorgen har du sjangsen til å få en helt ny forandring! Dersom du avbestiller så må du begynne å tenke ut noe nytt, som kan ta enda lengre tid... Dessuten får du tips og råd fra en som kan sakene sine:)

Skrevet

Ja jeg vet.. altfor dyrt

kanskje jeg burde begynne å gå oftere til frisøren så får jeg ikke hakeslepp hvert 2. år =p for da blir jeg vandt til at det er dyrt hehehe =p

Hei.

Ha-ha. Mm, du får gjøre det :)

Skrevet

Har du bestilt time i morgen kl 18 er det for sent å avbestille nå.

Anonym poster: b5a5175237265f59ed843719bab02223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...