Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en grå maskara, har lett i parfymerier og på nettet, men kan ikke finne noen.....Noen der ute som har anelse om det finnes noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tidligere hadde maxfactor en masterpiece mascara som var sort i den ene enden og sølvgrå i andre. Den selges ikke her til lands lenger iallefall, men du finner sikkert en på nett om du leter.

Skrevet

Pleide bruke den, men den var for sølvfarget......tenker mer på noe ala antrasittgrå....

Skrevet

Jeg har ihvertfall hatt grå mascara, men det er vel blitt noen år siden nå. Jeg mener det var Lumene? Syns det var bedre fargeutvalg før, jeg hadde både mørk blå, knall blå, lilla, grønn, grå og de vanlige brune og svarte. Nå syns jeg at jeg nesten kun ser brun og svart!

Skrevet

Synes også det er dårlig utvalg i farger, for meg blir svart for hardt og brun helt feil.Er vel bare å fortsette jakten......

Skrevet

Leste på ei nettside at mørk grå ofte kalles soft black, vet ikke om du har prøvd å se etter noe slikt? Det er jo mulig at det er lettere å finne, jeg har ihvertfall noen mascaraer i "deep black", "blackest black" og den slags.

Skrevet

Fant faktisk en i dag - på Cubus :laugh:

Skrevet

Ser du allerede har funnet en. Tenkte å tipse om at Loreal har jo en som er hvit i ene enden og svart i den andre, bruker du den sorte børsten i den hvite mascaraen blir det grått.

Skrevet

Den jeg fant er fra IsaDora, er ikke så veldig begeistra for merket, men gir den et forsøk :-D

Skrevet

Ja soft black er mørk grå. Det har jo kommet noen nå fra MaxFactor som skal fremheve øyefargen, tror den ene er grå.

http://www.carlottas...onal-black.html

Den for de med blå øyer er hvertfall ganske grå-aktig...

Skrevet

Nytter lite om Isadora er dyrevennlig om en reagerer...... Har klødd mye av maskaraene deres før, men gir den iallefall en sjanse :-D

Skrevet

Den for de med blå øyer er hvertfall ganske grå-aktig...

Det er litt rart at grått i følge sminkeprodusenten skal framheve blå øyne, grå øyenskygge gjør ikke det på meg, kler det ikke i det hele tatt. Har gråblå øyne. For å framheve blå øyne er det bedre med kontrastfarger som lilla, brunt eller grønt. Bruker mye brunt. Da blir øynene mine enda blåere.

Skrevet

Det er litt rart at grått i følge sminkeprodusenten skal framheve blå øyne, grå øyenskygge gjør ikke det på meg, kler det ikke i det hele tatt. Har gråblå øyne. For å framheve blå øyne er det bedre med kontrastfarger som lilla, brunt eller grønt. Bruker mye brunt. Da blir øynene mine enda blåere.

Syns egentlig ikke jeg merka no stor forskjell nei =P Men bare prøvd den en gang, så... Selve mascaraen var veldig god da! Nå har jeg ganske mørke vipper da, ikke sikkert det funker på samme måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...