Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et spørsmål til dere alle kvinner her inne:

Hadde du turd å møte en fremmed mann som du hadde snakket med på facebook en kort periode hjemme hos han på en filmkveld?

Videoannonse
Annonse
Gjest spavalica
Skrevet

Jepp,been there done that :)Det gikk jo ganske fint :)

Skrevet

Jeg ville vel helst ha møttes på en offentlig plass, fordi da er muligheten der for å rømme unna dersom inntrykket var negativt. Men om inntrykket er positivt, så kan det jo ende opp med en filmkveld hjemme hos han uansett, selv om kvelden starter ute.

• Liker 1
Gjest Memories
Skrevet

Hvis jeg var singel så hvorfor ikke. Kan sikkert være koselig det.

Skrevet (endret)

Hjemme hos? Nei pokker heller!

Unnskyld meg for at jeg sier det, men det er ikke rart folk blir voldtatt når en finner på idioti som dette.

Endret av BM2
  • Liker 1
Skrevet

Hjemme hos? Nei pokker heller!

Unnskyld meg for at jeg sier det, men det er ikke rart folk blir voldtatt når en finner på idioti som dette.

Er delvis enig med deg. Det er litt galskap å skulle dra hjem til noen første gangen, uten å ha møtt han på forhånd. MEN, om man møtes uten noen ganger først, er det fortsatt ikke noen garanti for at han ikke er en dust den kvelden man kommer hjem til han..

• Liker 1
Skrevet

Er delvis enig med deg. Det er litt galskap å skulle dra hjem til noen første gangen, uten å ha møtt han på forhånd. MEN, om man møtes uten noen ganger først, er det fortsatt ikke noen garanti for at han ikke er en dust den kvelden man kommer hjem til han..

Det er riktig, men da kan en bruke noen ganger til å sortere ut de verste gærningene. I sted for å danse blåøyd rett i løvens hule.

Skrevet

Det er riktig, men da kan en bruke noen ganger til å sortere ut de verste gærningene. I sted for å danse blåøyd rett i løvens hule.

Det er sant.

Skrevet

Et spørsmål til dere alle kvinner her inne:

Hadde du turd å møte en fremmed mann som du hadde snakket med på facebook en kort periode hjemme hos han på en filmkveld?

Spørsmålet er heller om du har lyst på sex med han, for det er sannsynligvis det han inviterer på. Ikke nødvendigvis, men sannsynligvis.

Skrevet

Foretrekker å møtes ute over en kaffe på første date, da har man muligheten til å lettere stikke av.

Men første date med min ex, endte opp med 2 døgn hjemme hos meg, og vi møttes hjemme hos meg. Men han var bestekompisen til den nye kjærsten til venninna mi, og hun hadde møtt han, og vi hadde skrevet lange brev til hverandre daglig en hel måned på facebook. Så hadde nok ikke møtt han hjemme hos meg, om ikke vi hadde felles venner.

Skrevet

Jeg ville tatt "filmkvelden" andre eller tredje date. Synes kaffe eller en øl høres bedre ut først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...