Anciol Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Har en jente på snart 4 som er helt vill etter Nya/SamuraiX (kvinnesamuraien i Ninjago) og elsker å bygge lego . Tenker å kjøpe samurai X roboten som hun ønsker seg så veldig, men syns kanskje hun er litt liten til å få noe så avansert lego. Et annet alternativ er kun spinneren med samurai X eller Nya, men de er umulige å oppdrive i lekebutikker*sukk*
Gjest pysepusen Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Hvorfor ikke? Så kan dere bygge den sammen og kose dere skikkelig!
tingeling Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Hvorfor ikke den eneste ulempen jeg har sett nær vi har kjøpt avanserte ( store og dyre) legoting til vår sønn, er at de ofte bygges en gang, knuser og så aldri kan bygges igjen fordi man mangler en eller annen spesialbit.
Susan Sto Helit Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg ville nok ikke kjøpt hele settet med roboten. Den går veldig lett i stykker, er relativt kronglete å bygge, og passer ikke for en 4 åring. På ebay har de seriøse selgere som selger Nya med spinner og samurai drakt (nye i pakningen) til ca 20$ inkl. porto til Norge. Som vel er ca det samme som du hadde måttet ut med i butikk. Jeg ville heller gått for den.
Anciol Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2012 Da er Nya / samurai X spinneren kjøpt. Tar heller og gir guttungen min på 5 samurai X roboten til jul:) men datteren min som snart blir 4 får Nya/Samurai X spinner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå