AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Om jeg er på badet , får ei mld eller tapt anrop uten at jeg hører det , går det an å fikse så den lille varsellampen blinker? Eller må jeg åpne tlf for å se etter om noe har skjedd? Savner at tlf blinker , slik som htc`n min gjorde,om jeg hadde et tapt anrop/mld . Noen som vet om det finnes noen innstillinger e.l? Anonym poster: 236d9c0d46dbebcefce59955c560d25d
Xmir Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Vel, du kan få den til å blinke, men det krever sitt så vidt jeg har forstått. Anbefaler heller at du laster ned en app som heter NoLed. Da får du ikoner som danser rundt på skjermen når noen har ringt, sendt melding, mail etc. NB! Etter installasjon, åpne appen og velg notification settings. Velg de varslingene du vil ha og trykk på den firkanten som standard er satt til dot. Du vil da få et ikon som ser ut som en konvolutt når du feks får sms.
TMB Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Det er vel mulig med root og en custom kernel.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Takk for hjelpa ,Noled er installert,så da er det bare å vente og se Anonym poster: 236d9c0d46dbebcefce59955c560d25d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå