Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt profil på en datingside en stund. Etter utallige meldinger fra de som vil ha meg med på mye rart, og de som overhodet ikke er det jeg ser etter, dukket det opp en som vrirkelig er den "type person" jeg er på utkikk etter.

Det virker som han har alt av de kvaliteter og egenskaper jeg ser etter i en mann. Har snakket sammen på facebook en stund, og føler at jeg er klar for å møte han. Men så kommer men`et, han bor ca en times flytur unna..

Er det noen her som har erfaring innen dette? Er så redd for å møte han og bli forelsket i han, så funker det ikke på grunn av avstanden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn ikke gjort :)

• Liker 1
Gjest spavalica
Skrevet (endret)

Jeg har nettopp hatt besøk av en som bor 1 times flytur unna og jeg skal besøke han neste helg :)Ja,du risikerer for å bli forelsket,men det er uansett en deilig følelse ....hvis det går begge veier :)Vi har bestemt oss for å tenke positivt,nyte følelsen og prøve å treffes annenhver helg :)

Endret av spavalica
Skrevet

Jeg har nettopp hatt besøk av en som bor 1 times flytur unna og jeg skal besøke han neste helg :)Ja,du risikerer for å bli forelsket,men det er uansett en deilig følelse ....hvis det går begge veier :)Vi har bestemt oss for å tenke positivt,nyte følelsen og prøve å treffes annenhver helg :)

Så kjekt da! :) Er vel bare å hoppe i det!!

Skrevet

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn ikke gjort :)

Helt sant. ;)

Skrevet

Som jeg alltid sier; hvis ikke DU er interessert i å flytte på deg så bare glem hele greia.

• Liker 1
Skrevet

Som jeg alltid sier; hvis ikke DU er interessert i å flytte på deg så bare glem hele greia.

Kunne gjerne flyttet på meg jeg. :)

Skrevet

Kunne gjerne flyttet på meg jeg. :)

Da er det jo ikke noe problem med å høre han. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...