Tia83 Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har ofte forelesninger litt ut på dagen og da passer det med morgentrening, problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det med mat. Jeg er av typen som ikke fungerer før jeg har spist frokost, men klarer ikke jogge på full mage. Et eple eller en gulrot blir for lite. Hva spiser dere?
belle_ Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 proteinshake med en scoop havregryn i. Blir passe mett. Etter trening spiser jeg riskake og tar en ny shake. Så blir det til skolen eller hjem å spise. Har alltid med mat om jeg skal på skolen.
Budsom Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Spiser en eller en banan og yoghurt en halvtimes tid før treningen. Frokost tar jeg etterpå.
Gjest Daenerys Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 SKal jeg jogge, tar jeg en skive en halvtime før joggetur, eller en halv banan et kvarter før joggetur. Legger ikke de lengste joggeturene til tidlig på morgenen, da må jeg isåfall opp en time før og spise litt mer. Styrketrening kan jeg spise en normal frokost til
Gjest *Maja* Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Spiser en boks ananas i egen juice. Raske gode karbs som ikke sitter tungt. Jogger 15 minutter etterpå
Supraspinatus Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Kaffe med fløte eller kokosolje og et par sneier hvitost.
Tia83 Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. oktober 2012 Takk for alle tips! Skal teste dem ut fremover:)
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Proteinkaffe. Anonym poster: 7af485089e2dc5b35c0dcc9d56d08629
super-s Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Stiller et lite oppfølgingsspørsmål jeg, hvis det er greit. Er det noen som har peiling på mat før Yoga da? Jeg kunne tenke meg å trene yoga om morgenen (på elixia), og det begynner halv ti. Hva får man mest effekt av, å droppe frokosten og spise når jeg kommer hjem, eller spise først? Har hørt at man helst skal spise en time før man skal trene, men det rekker jeg ikke når det er såppas tidlig.. Er det bedre å drikke en proteinshake en halvtime før yogaen enn å ikke spise/drikke noe først? Skal ned i vekt og få litt mer muskler.
Vegglampe Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har ca 1t på meg om morgenen før jeg skal dra å trene. Så jeg starter dagen med 1dl müsli/havregryn blandet med yoghurt og friske blåbær. Jeg spiser med en gang jeg har gått ut av senga. Jeg fungerer veldig bra på det.
Glynis Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) To knekkebrød eller en yoghurt med litt müsli i samt en frukt, så ordentlig frokost etter trening. Endret 15. oktober 2012 av Glynis
Kalas Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Hvis jeg skal trene styrke, spiser jeg frokost (yoghurt med kornblanding eller havregrøt), skal jeg løpe spiser jeg ingenting, tar bare et par slurker vann. Klarer ikke å løpe om jeg spiser noe rett før.
LittDiva Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Trener kun på morgenen, står opp ca en time før. Spiser 2 knekkebrød eller småbrødskiver og et glass juice av det jeg har i kjøleskapet ( presser selv).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå