AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Har en bachelor og nå tar jeg 60 stp videreutdanning! Fikk tilbud om jobb ca 1 års vikariat i en offentlig virksomhet...Så hjelp meg, slutte på studiet og ta imot denne erfaringen for det blir jo som erfaring!! Eller fortsette og heller forsikre meg bedre og mere solid utdanning? Er lei skolen, og vil jobbe, men ed det samme vil bli ferdig!! Og nei, kan ikke kombinere her!! Anonym poster: 3c15e302bec96ceff1e2ce749068171b
Gjest mari kontrari Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Har du mulighet til å søke 1 års permisjon fra studiet så du ikke mister plassen? Er vikariatet relevant for utdanningen din/det du kan tenke deg å jobbe med? Om du kan svare ja på disse to spørsmålene ville jeg takket ja til jobben. Arbeidserfaring er ofte vanskeligere å få enn utdanning. Om det er innefor et område du kan tenke deg å gjøre karriere kan du kanskje også se på mulighetene for å ta master i tilknytning til virksomheten, vet det kan gjøres i en del bedrifter og innen en del fagretninger. Altså etter at du er ferdig med vikariatet, da har du jo fått sett om det er noe for deg 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Jobben;) Anonym poster: 3c15e302bec96ceff1e2ce749068171b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå