kaprifolen Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Tenkte jeg skulle begynne å brodere litt igjen. Men har ikke noe utstyr nå. Hvor kjøper dere stoff og tråd? Er det noe spesielt å anbefale i forhold til pris etc? Sist jeg broderte var det bunad og perlegarn, men det finnes kanskje mer "hverdagslige" varianter å velge i? Finnes det noen anbefalte nettbutikker i forhold til pris? Og hva heter egentlig slikt vanlig korssting-stoff? Aida? Hvis jeg skal søke etter det på nettet, mener jeg... Takk til dere som gidder å sparke meg igang!
Gjest inox Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Sånn vanlig korsstingstoff heter aida mener jeg ja Jeg broderer veldig sjelden, så de gangen jeg har kjøpt garn og stoff løst har jeg handla hos den lokale butikken som selger både garn, stoff og broderi. Aner dessverre ikke noe om prisnivå og nettbutikker. Stoff og stil har i hvert fall aida og sånn vanlig broderistoff (lerret?), og de pleier vel å være rimelig? Endret 11. oktober 2012 av inox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå