AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Seriøst, i dag trodde jeg en jugoslav skulle dra fram en kniv og drepe meg. Han var veldig truende mot meg da jeg var på jobb. Jeg fikk pusteproblemer, begynte å skjelve og like før jeg begynte å gråte. Dette gjelder alle jugoslaviske menn (ja, jeg vet det ikke heter Jugoslavia lenger, men jeg kaller det forts for det), de er så høylytt og virker skikkelig sado hele gjengen. Kan også opplyse om at jeg har blitt banket opp og nesten voldtatt av jugoslaviske menn. Er kanskje derfor jeg har sånn angst for de? Men de bekrefter jo også mine fordommer. Noen som kan svare hvorfor disse mennene er så skumle? De virker jo som voldelige og skrikete folk hele gjengen.. ikke for å generalisere, men jeg har møtt flere. Kommer ALDRI til å reise til Kroatia eller nedi der på ferie, hadde fått hysterisk anfall. Jugoslaviske kvinner jeg har møtt derimot, har vært veldig søte. Hvorfor Er det sånn?! Anonym poster: 81414df68ccf37984ad4dba8ef982f14
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Tja, kanskje vi skulle tatt livet av alle jugoslaviske menn og samtidig opphøyet alle jugoslaviske kvinner? Ikke for å generalisere altså men..... 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #3 Skrevet 14. oktober 2012 Er ikke snakk om å ta livet av noen da.. jeg bare lurer på hvorfor jugoslaviske menn er så brutale? I både væremåte og språk? Jeg kjenner jugoslaviske menn som ikke er sånn altså, så har møtt noen få som er snille. Hvordan kan jeg la vær å få panikkangst og gråte når jeg møter jugoslaviske menn? Mener det seriøst, får ikke puste Anonym poster: 81414df68ccf37984ad4dba8ef982f14
Gjest tarandus Skrevet 14. oktober 2012 #4 Skrevet 14. oktober 2012 Spør du om pass siden du VET at de er fra akkurat Jugoslavis?
Gjest Darthoven Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Øst-europeere er bare mye hardere enn norske menn. Mange av dem kommer fra tøffe kår, mange er kriminelle eller halvkriminelle. De kommer rett og slett bare fra en annen verden enn oss. Endret 14. oktober 2012 av Darthoven
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg ser på utseendet hvem som er jugoslaviske. Har ikke tatt feil så langt. Tror Darthoven har rett, det er kanskje ikke så greit i de landa nedi der. Men hvorfor er de så ofte representert innen voldsstatistikken? Han som slo ned meg var fra Serbia eller noe. Sjelden vi hører om italienere eller grekere som er voldelige (selv om de garantert fins). Anonym poster: 81414df68ccf37984ad4dba8ef982f14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå