Gå til innhold

Har Panduro på Karl Johan åpnet igjen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei.

Har Panduro-butikken på Karl Johan åpnet igjen? Har jo vært stengt en stund pga røykskader.

Noen som har vært i nærheten de siste dagene og sett om butikken er åpen nå? Eller som vet når den åpner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant denne infoen på nettet nå.........

Visste ikke at det hadde vært brann der jeg da......... men så bo'kke jeg i Oschlo-by'n heller........... men man kan jo alltids ta seg en tur da...

og vaffal om det blir et røykskade-salg der........ :wink:

Synes det er kjedelig at det har vært brann der da........ :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Røykskadesalget har vært og er ferdig. Jeg var selv og handlet der, men dessverre litt for seint for det var veldig utplukka da.

Noen som vet om noen andre steder i Oslo jeg kan kjøpe lim/lakk til decoupage?

Ingeline - som skal lage bryllupsinvitasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen andre steder i Oslo jeg kan kjøpe lim/lakk til decoupage?

Panduro har butikk på sandaker også. I alle fall hadde de det for et par år siden. Svidde av mang en krone der :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røykskadesalget har vært og er ferdig. Jeg var selv og handlet der, men dessverre litt for seint for det var veldig utplukka da.

Fanken å..... :-x

Noen som vet om noen andre steder i Oslo jeg kan kjøpe lim/lakk til decoupage?

Det ligger en diger hobbybuitikk i Kongens gate 15, som heter Steffens

Der har de "alt mulig" innen hobby............ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panduro har jo også en avdeling på Sandvika storsenter, det er jo ikke så langt unna....

...og her er det MYE bedre utvalg/sortiment! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes butikken på Sandaker har best utvalg, Sandvika nest best...

Steffens i Kongens gate er det sikkert 15 år siden jeg var innom sist :o

Visste ikke at den eksisterte lenger en gang jeg. Da jeg var der sist var det en gammel mann som satt innerst i den støvete butikken. Trodde både gubben og butikken var borte nå...

Men jeg husker at de hadde MYE forskjellig, og BILLIGERE enn Panduro (som faktisk er ganske dyrt). Men det kan jo ha endret seg mye på 13 år da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke åpen i dag heller. (Fredag)

Hjelper ikke at det er fredag da - så lenge de ikke åpner igjen før i april........ (se Liv sitt innlegg lenger opp her......) :tunge1:

Da jeg var innom Steffens før jul - så var det ingen gamle gubber der........ men derimot et par-tre søte unge, hjelpesomme jenter! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

SITAT: (Fikk ikke til å lage sånn fancy sitat greie...)"Hjelper ikke at det er fredag da - så lenge de ikke åpner igjen før i april........ (se Liv sitt innlegg lenger opp her......)"

Beklager så mye at jeg ikke leste alle innleggene nøye. Prøvde bare å hjelpe til med den lille informasjonen jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...