fjollefrua Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 bør man regne på 40 gjester? hvor mange glass regner man på en flaske? sitter å prøver å regne litt for meg selv før jeg får det endelige tilbudet/prisen fra lokalet. Noen kommer jo til å drikke øl også vil jeg tro, og noen mineralvann. Men noen som har erfaring fra serveringsbransjen her kanskje?
CathFoto Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Man regner fem glass pr.flaske, og om du søker etter drikkeberegner bryllup på Google så kommer det opp en slags formel for å beregne drikke. Ellers så leste jeg et sted at man regner 1 glass velkomsdrikk, 1 glass forrett, 1/2 flaske vin til hovedrett, 1 glass til dessert evt kaffe avec.
fjollefrua Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2012 Man regner fem glass pr.flaske, og om du søker etter drikkeberegner bryllup på Google så kommer det opp en slags formel for å beregne drikke. Ellers så leste jeg et sted at man regner 1 glass velkomsdrikk, 1 glass forrett, 1/2 flaske vin til hovedrett, 1 glass til dessert evt kaffe avec. google tenkte jeg ikke på engang, når man har sånne flotte jenter her inne som kan alt (er ikke kjempeflink til å google ) Takk for svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå