Gå til innhold

Sykepenger for vikarer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet jobben min i mars 2012, og gikk da fra 80% stilling til en vikarjobb. Hadde ca 15 000 utbetalt i forrige jobben, og gikk til ca 5000. I mai ble jeg sykemeldt på grunn av kneskade, og operert i juni. Gikk da sykemeldt frem til august, uten å motta noe som helst fra nav. Ene uken hadde de rotet bort papirene, neste uke hadde de glemt å sende ut ting jeg måtte signere, så manglet de noe fra arbeidsgiver, så fant de ikke papirene igjen osv. Skulle få gjennomsnittet av det jeg hadde tjent det siste året, noe de regnet til ca 30 000 i etterbetaling for alle månedene. I går fikk jeg endelig gjennombrudd, etter 4-5 mnd uten noen som helst inntekt, og ser at jeg har fått 4000 kr utbetalt TIL SAMMEN!

Noen som vet hvordan de regner der borte? Er de virkelig seriøse, eller burde jeg ta ENDA en oppgitt telefon ned dit å høre hva de driver med? Vet ikke hvordan det fungerer for vikarer, men hvis det skal være gjennomsnittet kan det umulig være 4000 på fire mnd...det er jo bare en 1000lapp i mnd, får høre om de kan sette opp budsjett til meg så jeg får betalt husleie, bilforsikring og mat for 1000 kroner pr mnd, ser ut som det er tryllekunstnere som sitter der nede....

Anonym poster: ca43f92caeca56d6ba0b51d87d534a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykepenger beregnes ut fra stillingen man er i per dato man blir sykmeldt, dvs. for ditt tilfelle: 5.000 kr pr måned.

Anonym poster: 333ff928319545adfeb5f9f58367ec56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...