AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Hei. Er så oppgitt over tøymykner, noen ganger lukter klærne av tøymykner og noen ganger ikke. Jeg skjønner det ikke. Med en gang jeg tar klærne ut av vaskemaskinen, så kan jeg lukte bare vaskemiddel selv om jeg har pøsa på med tøymykner også, men nei, ikke et luktesnev av det. Hvis jeg åpner ny tøymykner så kan den funke men bare første gangen andre ikke. Føler at jeg hele tiden bruker masse penger på forskjellige tøymykner typer som er bortkastet. Trenger sårt noen tips fra dere? Har en Miele maskin, legger ved bilde. Kanskje noen har lik, som kan annbefale meg noe? Håper på svar. Anonym poster: 55ff6acd6d18c2c1d2b5e7434ec3d3ed
Minya Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Poenget med tøymykner er vel ikke at klærne skal lukte tøymykner, men at de ikke skal bli helt knekkebrød når du tar dem ut av maskinen. Er maskinen gammel, kan det være at den ikke fungerer som den skal, men jeg vet igrunnen ikke hva jeg skal gi for råd.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Glem tråden ! Anonym poster: 55ff6acd6d18c2c1d2b5e7434ec3d3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå