Dingo Skrevet 10. oktober 2012 #1 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg lurte på å lage hjemmelagede knekkebrød som julegaver i år. Men hvordan kan disse oppbevares uten at de blir seige? Vet at folk har foreslått metallbokser, men er det noen som har noen andre, billigere alternativer? Funker f eks papirposer eller cellofan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 10. oktober 2012 #2 Del Skrevet 10. oktober 2012 Jeg tror jeg ville ha forsøkt å lage dem så nær opp mot tiden de skal gies som mulig, og pakket dem i papir. Cellofan ser kanskje litt penere ut, men jeg har mer troen på papir. Også syns jeg at papirinnpakning har mye mer sjarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dingo Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 11. oktober 2012 Enig i at papirinnpakning kan være vel så sjarmerende Får kanskje ta en testrunde før jul og se hvordan de holder seg. Noen andre som har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå