Gå til innhold

Cubus kopierer Mulberry

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Twelve12
Skrevet

Syns ikke de er like i det hele tatt jeg, utenom låsemekanismen. Og jeg antar at Mulberry ikke har patent på den.

Ser ikke problemet

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Alle store kjeder kopierer fra de store motehusene. Det er jo det kjedene lever av. Å spy ut billige etterligninger. Jeg kjøper helle billig etterligning, enn dyr ekte vare. Blir jo uansett lei varen i løpet av kort tid.

Skrevet (endret)

Spesielt at de bruker samme navnet også. Jeg synes for øvrig at Gina Tricot hadde en verre Celine-kopi for ikke så lenge siden. Jeg ser ikke problemet i at kjedene lar seg inspirere, men når det prøver å lage noe så likt som mulig, da lar jeg være å kjøpe.

Cubus-etterligningen var jo ikke helt lik, men når den har "Mulberry-låsen" som er så typisk på mange Mulberry-vesker, da ville jeg ikke kjøpt den heller.

Jeg kjøper gjerne billigvesker innimellom, men ikke en kopi som prøver å ligne på noe annet.

Endret av Viella
  • Liker 2
Skrevet

Hvis det er hva du kaller kopi anbefaler jeg deg briller.

• Liker 1
Skrevet

TS her.

Jeg ser jo at de ikke er kliss like, men låsen er veldig lik Mulberry og de har tilogmed brukt samme navn.

Anonym poster: 0037302b9f839523635bbde1de3a4c9a

• Liker 1
Skrevet

Navnet er pinlig, men jeg er sikker på at jeg har jallavesker fra tidlig 90-tall med samme lås.

Skrevet

Det er ikke akkurat noe nytt at store kjeder henter inspirasjon fra kjente designermerker.

• Liker 1
Skrevet

De var da ikke like? Begge var svarte og hadde no greier foran?

Skrevet

Utseendemessig er jo ingenting likt bortsett fra låsen... Men i såfall kan jo alle sorte vesker med tynn stropp og slik lås være en kopi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...