AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg har vært singel leeeenge, og har endelig blitt forelsket. Men så bor han i utlandet. Utenfor skandinavia, men ikke så veldig langt unna. Han er helt fantastisk og vi har veldig mye til felles. Dette er så typisk Det er en mulighet for at han kan flytte til Norge om 2-4 år, men hva skal man gjøre frem til da? Jeg tror ikke jeg kommer til å komme over han på veldig lenge om jeg kutter kontakten. Anonym poster: a84d6187c8c23498ba2e55d4147348b0
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Internett forelskelse er falske følelser =) kom deg ut og møt mennesker i bygda/byen din Trust me, du glemmer han fort. Du kan ikke vente 2-4år på en person. Det er å kaste bort tid. Dessuten kjenner du ikke han. Han kan være manipulerende. Anonym poster: cb5ece68805208f11d1d24e78cf06994 3
Gjest blah blah Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Har du mulighet til å flytte til hans land frem til han kan flytte til Norge? Om det da er fortsatt noe dere vil? Jeg var veldig heldig, og mannen min kunne flytte til Norge med en gang. Ellers hadde det nok ikke gått siden jeg ikke kunne flytte og ei heller hadde råd til å fly til ham hele tiden
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Har du mulighet til å flytte til hans land frem til han kan flytte til Norge? Om det da er fortsatt noe dere vil? Jeg var veldig heldig, og mannen min kunne flytte til Norge med en gang. Ellers hadde det nok ikke gått siden jeg ikke kunne flytte og ei heller hadde råd til å fly til ham hele tiden Jeg kan ikke flytte til han før om en 2 års tid jeg heller. -- -TS Anonym poster: 5f33c2534654d54eb360555cf442dac0
Binta Ba Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg kan ikke flytte til han før om en 2 års tid jeg heller. -- -TS Anonym poster: 5f33c2534654d54eb360555cf442dac0 Da er det stengt tatt ikke mye dere kan gjøre, utenom å holde kontakt, og beske hverandre når dere kan.
Gjest blah blah Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Besøke hverandre i ferier osv da. Mange som gjør det selv om de bor i Norge begge to. Dreier dette seg om f.ex England, så pleier det ikke å koste så mye å fly dit
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Besøke hverandre i ferier osv da. Mange som gjør det selv om de bor i Norge begge to. Dreier dette seg om f.ex England, så pleier det ikke å koste så mye å fly dit Ja, det går jo an. Koster ikke så mye å fly så det kan gå bra. Anonym poster: 5f33c2534654d54eb360555cf442dac0
Mus-Katt Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Min bodde også i utlandet da vi traff hverandre på nettet. Vi fløy frem og tilbake 2 ganger i mnd ca, i halvannet år. Vi er gift nå
-Jiinxs- Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 Hvor gammel er dere TS? Støtter forslager om å heller bare se etter gutter her i Norge.
Gjest blah blah Skrevet 10. oktober 2012 #10 Skrevet 10. oktober 2012 Hvor gammel er dere TS? Støtter forslager om å heller bare se etter gutter her i Norge. Hvorfor ikke gi dette en sjanse? Om de er ment for hverandre så klarer de seg gjennom denne stunden hvor de ikke bor nære hverandre. Hadde jeg tenkt som deg så hadde jeg ikke hatt den vidunderlige mannen jeg har idag
waco Skrevet 10. oktober 2012 #11 Skrevet 10. oktober 2012 Ja man må nesten anbefale folk i å forelske i fremmede.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #12 Skrevet 10. oktober 2012 Synes det er bedre å bli forelsket i noen man liker, enn å satse på bygda og nærmiljøet. Anonym poster: 828104ceedd22ac27dc91dbc5c49712f
Helena83 Skrevet 10. oktober 2012 #13 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg synes du skal satse på kjærligheten,den har tross alt ingen grenser Lykke til!
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2012 #14 Skrevet 11. oktober 2012 Synes det er bedre å bli forelsket i noen man liker, enn å satse på bygda og nærmiljøet. Anonym poster: 828104ceedd22ac27dc91dbc5c49712f Finnes det noen bra i bygda og nærmiljøet så er det ingen tvil om hva som er best.
waco Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Finnes det noen bra i bygda og nærmiljøet så er det ingen tvil om hva som er best. Hehe, folk vil heller forelske seg i en gjøk som snakker et annet språk, - slik at man må tolke hva folk mener i stedet for å være sammen med en man forstår, - det sier jo seg selv.
eva-80 Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Hehe, folk vil heller forelske seg i en gjøk som snakker et annet språk, - slik at man må tolke hva folk mener i stedet for å være sammen med en man forstår, - det sier jo seg selv. Det sier jo ikke så lite om deg at du kaller et annet menneske for en " gjøk" som ikke snakker ditt overgudelige norske språk. Skjerp deg! Endret 11. oktober 2012 av eva-80
Steinar40 Skrevet 11. oktober 2012 #17 Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, folk vil heller forelske seg i en gjøk som snakker et annet språk, - slik at man må tolke hva folk mener i stedet for å være sammen med en man forstår, - det sier jo seg selv. Ja, hvorfor gjøre det enkelt når man kan gjøre det vanskelig Rart med det der gitt hehe
Binta Ba Skrevet 11. oktober 2012 #18 Skrevet 11. oktober 2012 Hehe, folk vil heller forelske seg i en gjøk som snakker et annet språk, - slik at man må tolke hva folk mener i stedet for å være sammen med en man forstår, - det sier jo seg selv. ...eller så bare forelsker man seg i en PERSON. Det at mannen min har et annet morsmål enn meg gjør ikke at han ikke snakker engelsk, som jeg også snakker. Jeg fant ingen mann som jeg falt for slik jeg falt for mannen min. Hva mener du jeg skulle gjort, avsluttet det og funnet meg en norsk en bare fordi atte....? 1
waco Skrevet 11. oktober 2012 #19 Skrevet 11. oktober 2012 Det sier jo ikke så lite om deg at du kaller et annet menneske for en " gjøk" som ikke snakker ditt overgudelige norske språk. Skjer deg! Nå kan jeg bare norsk. Jeg vil ikke klare å forstå andre språk like godt som jeg snakker norsk. Uansett hvilket språk det er så vil jeg forstå det gebrokkent og stykkvist. Gjør det meg til en rasist i følge deg? Til å med når jeg snakker med døve bruker jeg tegn og tale uten å forstå døvesråk. Mine grimaser forteller om jeg er sint eller glad. Slik ville det vært å snakke med en fremmed også! Mitt kroppsspråk, mine gestikuleringer og armbevegelser og hoiing er den måten jeg forklarer meg på...
waco Skrevet 11. oktober 2012 #20 Skrevet 11. oktober 2012 ...eller så bare forelsker man seg i en PERSON. Det at mannen min har et annet morsmål enn meg gjør ikke at han ikke snakker engelsk, som jeg også snakker. Jeg fant ingen mann som jeg falt for slik jeg falt for mannen min. Hva mener du jeg skulle gjort, avsluttet det og funnet meg en norsk en bare fordi atte....? Jeg skulle også ønske at jeg hadde den evnen til å forelske meg i menn jeg ikke kan snakke dypt og vidunderlig med. Jeg må kunne fortelle fra barndommen, jeg må kunne snakke om mine drømmer, mine lengsler og innerste følelser. Nå er jeg så dårlig i fremmedspråk at jeg bare ville klart å årsaksforklart meg og kunne bekjennegjort mine fantasier kun på norsk! Til og med når jeg snakker med spanjoler nevner jeg de norske ordene, - gracias, - det betyr takk forteller jeg spanjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå