Gå til innhold

Hvordan få pumpsene til å sitte på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tips som faktisk fungerer til å få pumpsene til å sitte på når man har på strømper? Jeg skal i selskap til helgen, og mine likbleke ben tar seg best ut med strømpebukser/stay-ups, men sist jeg brukte de aktuelle skoene med strømper under, bare datt de av, og jeg så ut som en komplett idiot der jeg gikk rundt og prøvde å holde skoene på bena. De sitter kjempefint uten strømper, så jeg vurderte å prøve Air Stocking, men det er såpass dyrt og jeg har hørt om så varierende resultater, at jeg ikke ønsker å ta sjansen på det.

Så, noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få skoenene til å sitte?

Anonym poster: 5b4b1bd41cf0bab42d0be048d23dac40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dobbeltsidig teip er blitt forsøkt, uten hell... Men svamp? Hvordan fungerer det?

Bomull er dessverre like glatt som strømpen. Skoen passer perfekt på foten, den er ikke for stor, så det hjelper ikke å gjøre den mindre. Problemet er at stoffet på skoen er så glatt at det er umulig å holde den på foten med strømper.

Anonym poster: 5b4b1bd41cf0bab42d0be048d23dac40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kippekapper KAN være et alternativ, men jeg tror at en gelèpute kan hjelpe like mye. Litt avhengig av hvor trang det eventuelt blir dog.

Anonym poster: 114ffc8525eb892cbc022fcfa5aa696f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det høres ut som skoene dine er for store. Selv har jeg aldri hatt problemer med at pumps "detter av", men du må vite at de må sitte akkurat. Gjerne litt trange når de er nye, slik at de passer akkurat når de vier seg ut litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På skobutikker kan du kan få sånne puter som du kan legge bake i helen på skoene dine:) Da sitter de som regel bedre. Ta det fra ei med så små føtter at hun ikke en gang orker å prøve pumps uten slike puter :fnise:

Anonym poster: fd3beeab7311ab47220ae9d099c175ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er garantert ikke for store, passer perfekt. TS

Anonym poster: 5b4b1bd41cf0bab42d0be048d23dac40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...