Gå til innhold

Sekstiårsgave til svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå trenger jeg litt hjelp her, damer, og håper på noen strålende forslag. :)

Svigermoren min fyller seksti år om en stund, og jeg og samboer ønsker å kjøpe henne en fin gave hun vil sette ordentlig pris på. Men vi er helt lost!

Spa er utelukket, det samme er reiser.

Hva har dere gitt deres mor/svigermor i runddagsgave? Hva kunne dere selv tenke dere?

Anonym poster: ea70127d86d83cace9efa8117525f38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte et nydelig, håndlaget bronsesmykke til svigermor. Hun fikk så matchende øredobber året etter. Veldig hennes stil og hun ble veldig glad.

Reiser hun mye selv? Eller går turer? Kan et kamera være noe, for eksempel?

Skrevet

Hva med et skikkelig fint album med bilder av hele familien? Eller et album som oppsummerer hennes liv? Da tenker jeg på et som er laget som en slags minnebok med bilder av store hendelser, turer dere har vært på osv. Så kan dere alltids kjøpe et smykke eller noe i tillegg, så klart - men et vellaget, forseggjort album med minner.

Gjest Badabing
Skrevet

Vi kjøpte billetter til Operaen, og det falt veldig i smak. Men man må være tidlig ute.

Skrevet

Åh, her var det mange gode forslag! Tusen takk, jeg skal drøfte med samboeren så får vi se hva vi kommer frem til. Jeg er så lite kreativ, så disse forslagene hadde jeg ikke engang tenkt på. :)

Skrevet

Jeg er veldig glad i svigermoren min, så det hadde nok vært trist for oss alle. Men takk for et veldig godt forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...