AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #1 Skrevet 10. oktober 2012 jeg og min samboer gjennom 12 år gikk hver til vårt i sommer.. vi har 2 barn sammen, og samarbeider fint om de.. jeg har møtt en mann, eller har kjent han i mange år og vi har alltid hatt en fin tone, og han har vel aldri lagt skjul på at han har likt meg veldig godt. noe som har gått begge veier..nå som vi har kunnet det etter bruddet har vi har brukt masse tid sammen, og han har alltid sendt masse fine sms og gitt mye oppmerksomhet... føler det har dabbet litt av.. han ringer jo mer, men savner litt den hyggelige oppmerksomheten... han har fått hilse på barna mine, og er enestående med dem, ( siden jeg kjenner han fra før synes jeg ikke det var noe problem) barna kjenner han som vennen til mamma, og stortrives sammen med han.. vi koser oss alle sammen, han har introdusert meg til sin familie, som jeg forøvrig kjenner litt fra før, og spør ofte om vi skal finne på noe, og hver helg jeg har hatt barnefri siden det ble slutt med eksen har vi vært sammen,.pluss masse ellers ,han snakker om oss som at vi skal vre sammen og vil gjerne ha meg med i avgjørrelser ang huset sitt og bil osv..alt er egentlig veldig fint, men ble litt satt ut her for noen uker siden da noen spurte oss om vi var kjærester.. han svarte da at, nei vi er da single vi.. kjente jeg ble litt lei meg, vi går jo sakte frem og stresser ikke, er jo to barn inn i bildet, men som jeg sa til han så føler jeg meg ikke singel, vil jo ikke drive med noen andre, er jo han jeg vil ha.. men likte ikke helt måten han sa det på.. det han sa da var at det ikke spille rnoen rolle hva vi sier vi er, sålenge vi vet hva vi vil, og at det tross alt ikke er så lenge siden bruddet med min eks.. det er jo sant... liker jo at han vil bruke tid... men alikvel blir jeg usikker da... hva tror dere? skjønner jo at han vi bruke tid, e rjo en ny hverdag for han også, om vi blir sammen siden jeg har barn.. hva hadde dere gjort? bar fortsette slik vi gjør og ta tiden til hjelp ,eller bør jeg spørre rett ut hvor dette leder ? vil ikke presse han heller, og han sier jo stadig at han liker å sovne med meg, liker å våkne med meg, se meg komme inn døra osv... er bare så redd for å involvere meg mer nå, for har blitt så gla ''i han så om han trekker seg ut nå, blir jeg skikkelig lei meg. men om jeg trekker meg unna, gir jo ikke det bra signaler heller.. isj,,, hvorfor skal denne kjærligheten være så vanskelig ????? Anonym poster: 57d4ceceedd911a07e04a6bb977ae721
Steinar40 Skrevet 10. oktober 2012 #2 Skrevet 10. oktober 2012 Det var sånn ca denne situasjonen jeg lenge så for meg. Men det ble aldri noe av. Forskjellen er bare den at jeg da ikke hadde sagt at vi er single. Sånn sett forstår jeg ikke denne fyren.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg syns dette høres positivt ut egentlig. Vi damer har en tidens til å legge oss opp i detaljer og tolker ting anderledes enn det menn gjør. Og det kan skjære seg når vi gjør det. Mannen kan da føle press, de har ikke den samme følelse "connection" som vi har. Han virker avslappet og fornøyd og det er jo bra. Ikke heng deg opp i singel greia. Det er jo tydelig at han liker deg ut i fra det du beskriver. Vil du knytte deg til en person så tidlig? er det ikke mer gøy å holde spenninga i livet da? flørte og romansen i luften? Forhaster man seg inn i et forhold er både spenninga og jakten over... hva vil du? Anonym poster: 05b4ca1fffd90849cafe49b49e77ab2f
nininni Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 takk for svar saken er jo at vi alltdi har hatt et godt øye til hverandre og har blitt veldig glad i hverandre, så føler egentlig ikke behov for å leve singellivet om du skjønner.. jeg og synes jo det er flott at han bruker tid osv... ,men vet ikkeom jeg tør å slippe meg helt løs i frykt for å bli såret.. men som du nevner over her, så er jo vi damer litt flinke til å tolke masse rart ut av noe som egentlig ikke er noe å styre med da.. jeg må vel bare ta det han sier slik det er, rett og slett.. er vel kanskje dette som er sånn det er å være litt forelska og da blir man jo lett usikker.. trenger mye bekreftelser osv... og han må jo væ+re sikker han også om han skal gå inn i noe med ei som har barn.. og kan jo hende han føle rlitt på at det er kort tid siden bruddet.. jeg har jo et 12 år langt forhold bak meg, og han vil vel kanskje være sikker på at han ikke bare er en trøst eller noe.. for hadde han ikke vært intr s¨kunne han jo bare dumpet meg og gjort noe annet.. hadde jo vært lettest 'for han det egentlig.. å funnet ei uten så mye bagasje..
Gjest Tidssone Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Altså. Dersom han er (nok) interessert, dumper han deg ikke bare fordi du spør ham om han ser for seg et liv sammen med deg og ungene i fremtiden. Men vær obs på at det holder å spørre en gang. Bruker dere like mye tid sammen nå, som dere gjorde for en måned siden?
nininni Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 hmm, mer vil jeg si.. og i helgen hadde jeg mine barn og han skulle passe de han er onkel til og vi var sammen hele gjengen og lagde pizza og koste oss.... han har sagt at han vil ha meg over alt på jord, men at det må fungere med barna om det skal fungere med oss, dette er en stund siden han sa, han kan jo forandre mening underveis.. men da vill han vel ha sagt i fra.. er mest bekymret for at det kommer sjeldnere mld om at jeg er pen, at han vil ha meg, at han liker meg osv... men som sagt tlf samtalene er hyppigere og han sender jo noen mld,,, har forøvrig og5så sagt at han ikke er sååå fan av mld da..
Gjest BM2 Skrevet 10. oktober 2012 #7 Skrevet 10. oktober 2012 Er dere definert som par dere i mellom? Han kan ha svart slik fordi dere to ikke har avklart ting mellom dere. Så da følte han nok at det var best å ikke bestemme ting over hodet på deg.
Gjest Tidssone Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Altså. Ærlig talt. Man kan ikke vurdere interesse utfra antall sms. Dersom han ringer mer og dere tilbringer like mye tid sammen som før, skjønner jeg ikke hvorfor du bekymrer deg. Du kan jo bare spørre om hvordan han ser for seg dere om et par år?
nininni Skrevet 10. oktober 2012 #9 Skrevet 10. oktober 2012 tja, vanskelig å si... hater egentlig dette.. slitsomt å ikke vite noe liksom.. og jeg tør jo ikke å spørre... tipper han vil' tenke seg godt om å bruke tiden man skal jo bli kjent også... men jeg er en utålmodig person og kjenner jeg vil ha litt mer håndfast liksom... men får meg ikke til å mase mer.. vil jo ikke skremme han eller virke desp heller... tenker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå