AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Til menn: Om noen av dere har reist med Kiel-ferga, kan dere fortelle litt om hva som foregår på den turen? Kjæresten min skal plutselig på guttetur,og jeg kjenner at jeg vil sette hele følelsespekteret mitt for han på vent... Er så redd for hva som kan skje. Grunnen er jo at jeg har hørt så mange ville historier om partylivet der,og hvordan hemningene forsvinner blandt alle jentene på diskotekene der..Jeg kan stole på han til jeg blir grøn i trynet,men sannheten er jo at ting kan fort skje, og jeg kommer ALDRI til å få vite det. Mesteparten av kompissene som skal på turen er single. Så..er det noen som er i et forhold,og som har reist med den ferga som kan berolige meg? Uansett, dønn ærlig. Anonym poster: 3b1b4b0930252aa418fdc9eaa1755864
Gjest blah blah Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Jeg har tatt ferja noen ganger, og aldri sett noe til hva du snakker om. Har vært der med en del single gutter og opptatte gutter, og de har da alle oppført seg helt fint. Spist middag, sett på show, tatt seg noen øl i baren osv, men så kjenner jeg menn som stort sett er ganske normale og oppegående menn med litt fyll mellom ørene Jeg hadde ikke tenkt noe over det om min mann skulle tatt seg en tur til Kiel med kompiser iallefall. Danskeferja derimot, hadde jeg nok blitt litt mer usikker på Endret 9. oktober 2012 av blah blah 1
belle_ Skrevet 10. oktober 2012 #3 Skrevet 10. oktober 2012 What? Når ble kiel-ferga en vill partyplass? Jeg har tatt den noen ganger, aldri opplevd noe til det du sier. Synes de såkalte utestedene der ikke var helt det store. Tror ikke du har noe særlig å bekymre deg for, er ikke ayia napa han skal til... Nå er jeg jente da, men vi dro dit for å ha det gøy, drakk og koste oss for all del, men var ikke det store. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 TS her. Nå ble jeg litt lettere.. er ikke en usikker person egentlig, men forholdet vårt skrantet en del for et år siden,og prøver enda å "hente meg inn" etter alt som har vært..ham ville ut av forholdet, kjedet seg osv. Vi ble enige om å prøve litt mer, og vi er jo et par pr idag så...men. Vi har vært sammen veldig lenge, og det er vel nokså naturlig at man blir litt lei hverandre etter noen år. Er kanskje ikke så redd for at han skal gjøre så mye,men GUD han kommer til å ha lyst..:/ DET plager meg veldig.. Så når venner fortalte meg at den turen er en skikkelig partytur, da ble jeg veldig nervøs Anonym poster: 3b1b4b0930252aa418fdc9eaa1755864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå