Trixie Skrevet 30. mai 2002 #1 Del Skrevet 30. mai 2002 Sparer dere på noen måte.? Jeg har en søyle stående på pulten. Den er 60 cm. høy og 20 i diam. den blir det puttet på penger hver dag. Den er gjennomsiktig så jeg ser det vokser. Tror det er mange tusen på den. Det er både 200 og 100 lapper på. Masse 50 lapper. Blir vel levert inn i juli. Moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni Skrevet 30. mai 2002 #2 Del Skrevet 30. mai 2002 Vi har en diger gris stående i gangen som samboeren putter alle pengene han har i lommene etter endt arbeidsdag. Vi knerter den til jul. Nå sist var det ca 8000 i den. Det monner det. (Ellers sniker jeg litt i den utenom juletiden også, men bare litt...) Jeg har ambisjoner om å spare litt mer seriøst også, men foreløpig blir det bare litt på barnas konti. Jeg får vente med det til sykepleierlønningene stiger (som om det kommer til å skje)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. mai 2002 #3 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg sparer kronestykker på blonsterpinner jeg! Setter en trekule i hver ende, slik at de ikke faller av. I tillegge sparer jeg på BSU selv om jeg eier mitt eget. En liten back-up i tilfelle rottefelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #4 Del Skrevet 31. mai 2002 prøver å sette av 5000 fra haver lønning så vi har peneger i bakhand tilfelle noe skejer at Tv,fryseboks eller noe annet ryker.Vi skal pusse opp i sommer så penga får bein å gå på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #5 Del Skrevet 31. mai 2002 5000 på hver lønn? Det er få forunt å makte det tror jeg. Du må sikkert tjene godt. Du sparer like mye som halve lønnen min. resten går til utgifter og det jeg mangler det hoper seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #6 Del Skrevet 31. mai 2002 hei annonym Vi er to som drar lasset,deler på utgifter og mat Resten sparer jeg fordi det er godt å ha noe i bakhånda vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 31. mai 2002 #7 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg sparer litt i en pappeske jeg har lagd som sparebøsse. Vel, ikke pappeske akkurat... En tom sukkerbit-pakning, har tapet den sammen og lagd et lite hull i toppen, slik at det er umulig å snike ut penger der... Aner ikke hvor mye penger det er i den... men det har blitt lite i et siste. Samboeren mener alltid vi ikke har råd til å spare. Han er litt hysterisk når det gjelder penger. Redd for å ikke ha nok her og nå! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå