Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En god mor gir ikke barna sine komplekser på hvordan de er og har det. Definisjonen på en god mor er en helt annen.De stiller opp, og viser at de bryr seg om barnas fremtid. De motarbeider ikke på den måten der. Konflikter blir det uansett, men når det er så ekstremt, er det selvfølgelig for drøyt.

Erfaring? Hva skal de med det, når de ikke klarer å bruke hodet? Bare fordi mora hennes har et fucka liv, så skal ikke det gå utover dattera si.

Stort sett så er det sånn at mennesker som har store personlige problemer lar det gå utover sine nærmeste. Dessverre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det triste er at ingen vet om det, ikke engang typen min... Typen min er kurder, så har ikke mulighet å møte familien hans enda.. Enda et problem, hehe.

Men tusen takk for rådet :-)

Skulle bare ønske jeg kunne prate med noen om det her, og ikke bare på KG.

Så dumt at de bor så langt unna, blir nesten ironien i det hele. Hadde vært fint å snakke om det utenfor KG også, det er jeg helt enig i. Jeg er åpen for mer prat, hvis det er ønskelig.

Gjest yvonne91
Skrevet

Så dumt at de bor så langt unna, blir nesten ironien i det hele. Hadde vært fint å snakke om det utenfor KG også, det er jeg helt enig i. Jeg er åpen for mer prat, hvis det er ønskelig.

Nei, de bor faktisk ikke langt unna, kun 30 min. Men de vet ikke om meg, og typen min har sagt at det er ikke mulighet å bli presentert enda.. Og det har jeg full forståelse for pga kulturen og religionen. Men er så kjedelig å ikke kunne snakke om det her til han.. Når jeg vet at familie er viktig for han.....

Skrevet

Nei, de bor faktisk ikke langt unna, kun 30 min. Men de vet ikke om meg, og typen min har sagt at det er ikke mulighet å bli presentert enda.. Og det har jeg full forståelse for pga kulturen og religionen. Men er så kjedelig å ikke kunne snakke om det her til han.. Når jeg vet at familie er viktig for han.....

Blir litt komplisert da, det kan jeg skjønne. Hvor lenge har dere vært sammen? Etter som tiden går må muligheten åpne seg. Må da være hyggelig å få ytterligere en familiemedlem. Bare vær optimist.

Gjest yvonne91
Skrevet

Optimist har jeg vært for lenge.. Det er ikke typisk meg å ha flaks eller min vilje..

Vi har bare vært sammen i 6 måneder, så det er ikke så veldig lenge..

Skrevet

Jeg skjønner hvordan du føler det, virkelig! Og det er trist at man skal ha det sånn, ikke få føle at man er den som betyr aller aller mest for noen, ikke har noe trygt å komme hjem til og som støtter deg, uansett hvor ille livet ellers er.

Men, du må nesten bare ta ansvar for deg selv! Så, hva om du ikke har noe penger til overs? Hva hvis du må snu på krona?? Det er slike ting som gjør deg stererek og bedre rustet til å takle verden som den er! Og tenk deg, hvisdu klarer deg helt selv nå, så vil du klare alt, ig ikke føle at du er avhengig av andre senere.. Tro meg!

Anonym poster: 1ca6cd73a726d62a7e14b752eb81fc8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...