Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal farge håret brunt på fredag. Er mørk blond. Noen som har erfaring med de forskjellige hjemme-farge merkene? Noen jeg må unngå? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nutrisse blir blass veldig fort

Casting sin er veldig mørk, skal du ha mørk blond må du velge vanlig blond

De fleste skumfarger er også for mørke

Syoss hårfarge er altfor rennende.

Alle de andre er ok, og de fra h og m til 49 funker like bra som den dyreste i hylla.

Skrevet

Hold deg langt unna Casting! Vet ikke hvor mange tråder jeg har lest her inne om folk som har blitt alt for mørke. Jeg har brunt hår, men det har likevel blitt mørkere med mørk blond. Den er også totalt ødeleggende for hodebunnen.

Anonym poster: 06c71d59be3e742244df60bf0f77476e

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Jeg bruker Casting Creme Gloss som går ut etter hvert, synes det er helt ok. Velger alltid en lysere brunfarge enn jeg er (er også mørk blond), fordi den har en tendens til å sette seg godt. Etter en 4-5 hårvask har den blandet seg kjempefint med håret og jeg får alltid masse komplimenter om hvor naturlig og flott det ser ut :)

Skrevet

Jeg liker de fra H&M. Faktisk.

Skrevet

Åi, kanskje jeg formulerte meg litt feil. Jeg er () mørk blond, og skal farge håret mitt brunt :)

Ikke Casting da. H&M er ikke aktuelt da jeg aldri har vært fornøyd tidligere. men hadde nok vært greit med en slik som gikk ut tilfelle jeg ikke blir fornøyd?! :klo:

Skrevet

har aldri opplevd å bli blass med garnier (nutrisse) sin, har brukt den siden den kom. får bedre hår av denne en av frisørfarge, farger også fra blond til brunt.

Skrevet

Jeg liker L'Oreal Excellence. Pleide å farge håret med nr 4 (brun tror jeg den heter, lenge siden nå), og den blir mørkebrun uten at det er rødskjær (i hvert fall på meg som er lys brun/mørk blond fra før).

Syns også Garnier Nutrisse blir fort blass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...