Kelsier Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 I dag var jeg i banken og signerte lånepapirene mine! Nå har jeg refinansiert leiligheten for å få bedre rente i ny bank, og jeg fikk søren meg stå for lånet helt alene. Fra før av hadde jeg min far som medlåner, (men dekket alle lånekostnadene selv,) og nå fant de ut at jeg var skikket på helt egenhånd! Og det som student! Hvem hadde trodd det var mulig! En slik følelse av selvstendighet er uslåelig! Hva er din lykkehistorie? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Gratulerer! Min lukkehistorie håpar eg ligg framfor meg! Skal i møte med banken om 3 veker, for å gå gjennom all økonomi, så då håpar eg å få betre rente på bustad lånet. Anonym poster: 7b7d7316c9b8bf22430a6fa621fa4453 2
Timseh Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Min lykkehistorie er at jeg hAdde inkassogjeld opp etter ørene, levde minimalt og fikk betalt ned alt og ble kvitt mine 4 betalingsanmerkninger. Har nå egen bolig i en alder av 22 år (med mann) og økonomien er på topp. Fikk ingen hjelp til å betale gjelden ned 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Min lykkehistore er etter å ha hatt et boliglån i en bank i 16 år og så bli tilbudt under 50% av månedelige kostnader da jeg søkte om nytt. Med 50% større inntekt. Kanossagang til ulike banker. Hvor en kunderådgiver så litt mer enn A4. Hvor hun gikk til banksjefen med min sak. Fikk innvilget lån og flyttet unger bort fra en ugunstig situasjon. Jepp, jeg hadde problemer med å få boliglån selv om jeg hadde 40% i egenkapital. I dag, 10 år etter er jeg gjeldfri fra boliglån. Anonym poster: 27ba5e96021f42df8b0dc37b77f41004 2
Namine Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Min lykkehistorie. Vi leide tidligere, og helt uten forvarsel måtte vi ut fort som fy. Det var utrolig tungt å måtte flytte, men ikke så mye å gjøre med. Flyttet, og alt virket greit nok i begynnelsen. Desverre skulle det vise seg at huseieren var en stor dust, og ingenting var som det skulle, så måtte bare komme oss vekk. Fikk atter en gang leid et nytt hus, og trivdes utrolig godt der. Så lykken ble ikke liten når huseier ville selge til oss for en meget god pris! Vi dro i banken, fulle av forventning, første banken måtte vi ha med kausjonist. Trodde alt skulle gå i orden, helt til vi plutselig ble oppringt av en fortvilt rådgiver som måtte si nei (hun hadde fått nei av de som styrer dette over henne), enda hun selv mente det var helt urimelig at vi ikke fikk lånet, og hun anbefalte oss faktisk å gå til ny bank. Gikk til ny bank, lånet var i boks etter noen dager, å nå har vi eid huset i noen år allerede. Og vi betaler mye mindre i boutgifter nå, en på mange, mange år før kjøp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå