Chiquita Skrevet 26. februar 2004 #1 Del Skrevet 26. februar 2004 Har dere noen tips/råd å komme med mot håndklær som loer? Jeg har kjøpt noen håndklær i 100% bomull på Ikea og jeg hivde de i vaskemaskinen på 60 grader. Etter det ble de hivd i tørketrommelen. Da de ble tatt ibruk, så "loer" de - altså legger ifra seg lo på hendene når vi tørker oss, osv... Noen råd for å få vekk dette??? Hjelper det om jeg vasker de på høyere temperatur???? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 26. februar 2004 #2 Del Skrevet 26. februar 2004 Det høres ut som om de trenger noen flere omganger i tørketrommelen. Du får vaske og tørke noen ganger til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2004 Du får vaske og tørke noen ganger til Og da lover du at det blir bra? Vel, jeg får prøve. Får satse på at Bananmannen ikke ser rart på meg når jeg setter igang og vasker rene håndklær da *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 26. februar 2004 #4 Del Skrevet 26. februar 2004 Jeg synes nye håndkler alltid loer, og når man har svart og hvitt bad med svarte håndkler, så ser man bra ut når man har tørka seg... Jeg nuker mine på 90 grader fire-fem ganger etter hverandre, så gir de seg med den verste røytinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 26. februar 2004 #5 Del Skrevet 26. februar 2004 Tørketrommel hjelper ja! Husk å tømme lofilteret mellom hver gang, der samler det seg MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå