Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne strikkeoppskrift

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg finner ikke strikkeoppskriften til denne barne/babygenseren.

Den er ca størrelse 2-3år om jeg husker rett.

Oppskriften tror jeg var av en hvit genser, muligens med bamsemønste, eller påsydd bamse midt på brystet. Jeg trodde det var noe jeg hadde funnet på garnstudio.com, men der greier jeg ikke finne den igjen. Er det noen som kan hjelpe meg?

post-59133-0-09373600-1349799654_thumb.j

Endret av Marwel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner den ikke umiddelbart igjen dessverre.

Hvilken pinnetykkelse er det, og hvilket garn strikker du med? Det gir litt mer å gå ut fra :)

Skrevet

Jeg kjenner den igjen! Jeg tror oppskriften er fra Dale Garn, men er ikke sikker. Er ganske sikker på at den ikke er fra Garnstudio. Skal se om jeg kan finne den :)

Skrevet

Kjenner den ikke umiddelbart igjen dessverre.

Hvilken pinnetykkelse er det, og hvilket garn strikker du med? Det gir litt mer å gå ut fra :)

Pinnetykkelse ser ut som 2,5-3. Har selvsagt forlagt pinnemåleren. Garntype aner jeg ikke. Vil tro det er babyull av noe slag. Kjennes iallefall slik ut :)
Skrevet

Jeg kjenner den igjen! Jeg tror oppskriften er fra Dale Garn, men er ikke sikker. Er ganske sikker på at den ikke er fra Garnstudio. Skal se om jeg kan finne den :)

Så flott!! :D Nå ble jeg glad! Var den hvit med bamse på, eller er det bare innbillning? :)

Skrevet

Hei! Du har helt rett i at det er en hvit genser med bamse... Oppskriften er fra Sandnes garn og er et oppskriftshefte som heter 0612 i følge min mor. Hun kommer hit på lørdag og tar med seg oppskriften, så skulle du trenge det kan jeg hjelpe deg mer da...

Skrevet

Oj! Dere er helt fantastiske!!! :roser:

Tusen hjertelig takk for hjelpen :hug:

Skrevet

Jeg har oppskriften nå, så bare si i fra om det er noe jeg kan hjelpe med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...