Ciara Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Vi får nytt kjøkken i huset. Det er et rom som er 3 x 7 meter. Jeg tenker meg i utgangspunktet å ha innredning på begge kortvegger og langs den ene langveggen. Jeg skal også ha et langbord som da må stå midt i rommet. Tror dere 3 meter er bredt nok til det, eller bør jeg ikke ha innredning på hele langveggen? Klønete å forklare, men håper noen forstod hva jeg mente.
Gjest Normalfordeling Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg spør hvor mange som skal sitte rundt dette bordet til daglig. Jeg målte mindre enn 3 m der bordet mitt står. Altså kortende + sitteplasser. Det er nok hos meg iallfall. Jeg prioroterer kjøkkenplass kontra spiseplass, men nå er vi ikke flere nn 3 stk.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 http://planner.viseno.com/?ctxt=viseno_no#/?pid=492239 Her kan du tegne inn kjøkken og plassere bord og andre møbler, så får du en pekepinn hvor god plass det er. Anonym poster: 4b60a668cec2e84851534152d57a8f04
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Husk å beregne passasjeplass ifm spiseplassen.
Ciara Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2012 Ja, da spørs om det om jeg bør la være å ha innredning langs bordet. Hvis vi regner passasje på en meter, at bordet er en meter bredt og at de skal sitte noen på hver side av det, så tenker jeg at rommet burde vært 4 meter bredt for at det ikke skal bli trangt. Takk for svar
Nada Skrevet 10. oktober 2012 #6 Skrevet 10. oktober 2012 Mener å huske at en skal ha 80 cm klaring fra bord til neste hindring for å ha nok plass til å kunne trekke ut stolen når en skal sette seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå