AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Hei alle! Nå er jeg i en skikkelig "nedperiode" og ser ganske svart på mye og ingenting. Jeg vet jo innerst inne at det er helt ulogisk å bekymre meg så mye. Jeg føler meg egentlig ganske alene om å bekymre meg for alt å ingenting... Vi snakker liksom ikke om sånt lengre... Så da kom jeg på at jeg kunne lage den tråden. Litt hjelp til selvhjelp. Å ikke føle seg så alene mer.... Så da er mitt spørsmål... Hva bekymrer dere? Og har dere en løsning på problemet? Anonym poster: afafe535fdccd04389d42e8d46688b84
KaDust Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Det er MYE som plager meg, men litt mindre som bekymrer meg. To litt forskjellige ord i en slik sammenheng. Men jeg kan si at jeg bekymrer meg hele tiden for at jeg ikke likt. Jeg bekymrer meg hele tiden for at de jeg er på gruppe med i skolesammenheng egentlig ikke vil ha meg på gruppa. Jeg bekymrer meg for skolen og eksamen. Jeg bekymrer meg for fremtiden. Løsninger? Nei. None.
Testosteron Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Så da er mitt spørsmål... Hva bekymrer dere? Og har dere en løsning på problemet? Døden bekymrer meg. Løsningen min er å nekte å dø 1
Anoia Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Bekymrer meg for forferdelig mange ting. Løsningen min er å ta en ting om gangen og distrahere meg selv sånn at jeg ikke grubler for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå