-Jiinxs- Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Enda en ny "oppdatering" til Youtube og enda en gang blir alt bare mer komplisert (i mine øyne) Før var det en knapp som du kunne velge highlights eller everything. Slik at man f.eks kun fikk uploads og f.eks kommentarer og hva folk har lagt til favoriter o.l. Men nå ser det ut som du må klikke på hver enkel bruker du følger med på. Noe jeg synes er mektig irriterende og ser ikke ut som det funker anyway. Så har jeg oversett noe. Jeg vil kun ha uploads av de jeg subscriber til på Youtube. Er dette mulig? Endret 9. oktober 2012 av -Leon-
Gjest badeand1 Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Når jeg logger inn og går på startsiden så kommer det opp hvem jeg abonnerer på og om de har nye videoer. Så.. hvordan ser det ut på youtube startsiden din da? Burde være det samme som jeg har.
LeaMichele Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 på forsiden etter jeg har logget inn så står listen over siste videoer som de jeg abonnerer på har lagt ut, som de har kommentert eller likt. men helt øverst, i den svarte linja rett under søkeboksen så kan jeg huke av om jeg bare vil ha opplastninger. den har jeg trykt på sånn at jeg får bort alt annet. er det det du mener ?
-Jiinxs- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2012 Sånn ser startsiden min ut. Har klikket meg inn på den menyen hvor man velger det jeg prøvde å forklare. Bare det at der må jo man gjøre det på hver enkel subscriber, om dere forstår. Virker bare litt tungvint.
Gjest badeand1 Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Men hva vil du ha fram? Nye videoer? Endret 9. oktober 2012 av Mortem
-Jiinxs- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2012 Kun nye videoer, ikke hva de har kommentert eller lagt til som favoritter. Syntes det var enkelt å gjøre det "før".
LeaMichele Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 sorry, har ikke samme forside. håper du finner ut av det!
Gjest badeand1 Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Lurer på hvoror det ser ulikt ut. :S Mitt er sånn http://tinypic.com/r/125qkbd/6 og da får jeg sett nye videoer fra alle. Ikke kommentarer osv.
-Jiinxs- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, sånn såg min ut også. Men etter jeg logget meg av og på igjen så ser den anderledes ut. Slette forresten temp.internett greiene også.
-Jiinxs- Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg skal aldri logge meg av. hahaha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå