sauen87 Skrevet 9. oktober 2012 #1 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Denne blekkspruten her er utrolig fascinerende - den kan skifte farge og fasong, og etterligner andre skapninger. Interessant! http://www.youtube....h?v=meGA9fjUSq0 Endret 9. oktober 2012 av sauen87 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 9. oktober 2012 #2 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er ganske utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Del Skrevet 11. oktober 2012 De etterligner ikke bare andre skapninger. Jeg har sett filmsnutter der de etter alt å dømme etterlignet en kokosnøtt som drev langs bunnen på grunt vann. Artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 22. oktober 2012 #4 Del Skrevet 22. oktober 2012 Det beste var på 2:20. Trodde jeg skulle dø :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avogadro Skrevet 15. november 2012 #5 Del Skrevet 15. november 2012 Når jeg begynner å se Mimic Octopus videoer på YouTube, så klarer jeg ikke å slutte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. november 2012 #6 Del Skrevet 15. november 2012 Woow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 15. november 2012 #7 Del Skrevet 15. november 2012 Tro hva som skjer om man putter den på et menneske...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Darthoven Skrevet 26. november 2012 #8 Del Skrevet 26. november 2012 Andre artige fisker http://www2.yk.psu.edu/~mer7/Phil/fish.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 26. november 2012 #9 Del Skrevet 26. november 2012 Tro hva som skjer om man putter den på et menneske...? Tipper det er en dårlig idè. De er giftige. Som de fleste andre blekksprut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 29. november 2012 #10 Del Skrevet 29. november 2012 Tipper det er en dårlig idè. De er giftige. Som de fleste andre blekksprut. Det fins blekksprut som er veldig farlige for mennesker. Denne karen her, er antagelig den vrste av dem alle. Men, jeg kan ikke finne noe spesielt om Mimic? En annen ting er at arter som etterligner giftige arter, vanligvis gjør så, fordi de ikke er giftige selv. Blomsterfluer er et kjent eksempel på slik "juks". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 29. november 2012 #11 Del Skrevet 29. november 2012 De har funnet ut at alle blekspruter har noe gift i bittet sitt, men så langt er det bare blue ring som virker farlige, eneste andre de har funnet er flamboyant cuttlefish den er vist også giftg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #12 Del Skrevet 30. november 2012 De har funnet ut at alle blekspruter har noe gift i bittet sitt, men så langt er det bare blue ring som virker farlige, eneste andre de har funnet er flamboyant cuttlefish den er vist også giftg. Jeg sier som en dykkeguide jeg traff en gang: "It won`t kill you. But you`ll wish it did." Anonym poster: 5a7a97ecc32e768a81acf2337a4681f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå