AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Hei! Har dere forslag til mellommåltider? Jeg skal ned 5 kg og trenger kalorifattige mellommåltider. Jeg spiser allerede frukt, avokado, yoghurt naturell, skyr, nøtter og nutrilettbarer, men er ikke helt fornøyd med sukker- og kaloriinnhold. Kanskje proteinshake? Hvilke i såfall? Kom gjerne med tips, alt er av interesse Anonym poster: 0df427808b9ce142c9b268f33a1dbd8c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Cottage cheese eller litt salat med kylling eller skinke Men jeg har aldri helt skjønt greia med mellommåltider. Hvorfor ikke spise deg mett på sunn mat til frokost, lunsj, middag og eventuelt kvelds? Anonym poster: 3179e29a2657b50b2756065c6a8a902e
Gjest mari kontrari Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 - Knekkebrød (lag selv) med magerost eller annet lavkaloripålegg? - Lag salat og del opp i små porsjoner (f.eks. med råkost og linser eller kikerter)
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2012 #4 Skrevet 10. oktober 2012 Ikke proteinshake. Spis mat. Drikke metter mye mindre enn fast føde. Spis noe med proteiner. Noen snaier magert kjøttpålegg (kalkun, kylling, osv). Yoplait dobbel% yoghurt, cottage cheese/mager kesam med frukt/bær. Et kokt egg. Hvorfor spiser du disse mellommåltidene? Jeg ville heller spist meg mett til hovedmåltidene, og spist såpass så man holder seg mett til neste måltid. Da slipper du hele problematikken med å finne et måltid som er lite nok til at du ikke ødelegger kaloribudsjettet, samtidig som du ikke går rundt og er småsulten hele tiden. Anonym poster: 1977fe12888b9f483a2492de6575e6d4
super-s Skrevet 10. oktober 2012 #5 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg ville droppet avocado og nøtter hvis du skal ned i vekt! Det er sunnt, men kaloririkt. De gangene jeg spiser mellommåltid spiser jeg gjerne noe frukt, en gulrot eller en Dobbel 0%-yoghurt. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå