Gå til innhold

Ringte Nav nå, og føler jeg skjelver etter telefonsamtalen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte Nav nettopp, og vet ikke om det var rett nummer engang. Tilhører Nav vestre aker i Oslo, og det var et 55553333 nummer som man måtte ringe ...

Syns det er litt rart da 55-hummer pleier å være i Bergensområdet?

Jeg ga fra meg navn og fødselsdato og grunnen til at jeg ringte før jeg fikk prate med saksbehandleren min. Men da jeg ble satt over til saksbehandleren min tok han ikke telefonene, så jeg kom tilbake til han jeg pratet med først som sa at nå var kl.15, så da var han nok gått for dagen.

Han jeg pratet med var veldig dominerende, så jeg følte jeg pratet med en forsiktig, stammende stemme.

Akkurat nå skjelver jeg litt, og jeg føler meg lurt siden det ikke var et Oslonummer jeg ringte, og siden jeg ga fra meg personlige opplysninger...

Er dette riktig?

Anonym poster: 009b16c2ca5f5c49da85c99cd221e161

Videoannonse
Annonse
Gjest Memories
Skrevet

Neida, det er rett nummer. Ble selv oppringt av det nummeret for noen dager siden, og jeg bor i nord-norge.

Skrevet

Jeg har ringt 55553333-nummeret hver gang jeg har ringt NAV. Det er vel hovednummeret inn, hvor man kan få hjelp med de fleste enkle spørsmål, ev. bli satt over til andre avdelinger/saksbehandler. Fødsels- og personnummer trenger de for å gå inn på hver enkelt sak.

Skrevet

NAV har et hovednummer (55553333) for hele Norge, så du havnet riktig. Hva er det du skjelver for?

Skrevet

Kjære deg,

hvor fikk du nummeret fra da siden du er usikker?

NAV sine hjemmesider så står dette nummeret (55 55 33 33) oppført, så du har nok ikke noe å være redd for.

Skrevet

Jeg skjelver fordi jeg syns det er vanskelig å prate i telefonen, og fordi han jeg pratet med var så dominerende og voldsom i stemmen, og fordi jeg ikke helt skjønte hvorfor jeg skulle ringe til Bergensområdet og attpåtil gi fra meg personlige opplysninger. :)

Anonym poster: 009b16c2ca5f5c49da85c99cd221e161

Skrevet

Da, så. Vel, nå vet du så nå kan du slutte å skjelve :)

• Liker 5
Skrevet

Du har ringt rett nummer, det er ikke et bergensnummer, men NAV's hovednummer.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du er så skjelven? Og han du snakket med sa vel hvorfor han trengte de opplysningene fra deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...