Gå til innhold

Mammatøy for de litt større 46+

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som innlegsemne sier... Hvor kan man få tak i mammatøy for de som er litt større.. På de vanlige billigbutikkene som HM osv stopper str på 46 og hos meg blir dette i det trangeste laget gitt.. Alle trøyene/shortene deres passer men nå er det slik at jeg trenger en eller to bukser, da mine egne begynner å bli stramme i livet når en sitter... Er ikke noe tights/kjole fan og har prøvd å lete men finner ikke noe for de med litt mere på hoftene og litt større legger en balerina bein.

Noen som har noen tips til mamma tøy for de røsslige?

Anonym poster: 2d79142abaea78a1000f6aa608220330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tror jeg nok du må prøve utendlandske nettbutikker....

Norge er ræva både på mammatøy generelt, og store størrelser, så den kombinasjonen er nok ikke lett å få tak i dessverre:(

Anonym poster: 2890ffa49bec31d539eedb9ee12e96cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Memories

Du kan jo se om du finner noe her. Jeg bruker 42, og en bukse jeg kjøpte i størrelse 33 der var i alle fall tre størrelser for stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen mammaklær på nettbutikker som ellos og laredoute, men jeg er ikke helt sikker på hvor langt opp strl går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laredoute stopper på 46, og ellos på 48.

Jeg fant aldri noen nettbutikk som solgte bukser i større enn 48, så gikk kun me tights og kjole de siste 4 mnd. Fant aldri noen grei jakke heller. Hadde heldigvis termin på sommeren, så det gikk greit.

Håper du har mer hell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her...

Skal ikke være lett når man bor i ett slikt land som norge å ha noen gram for mye.. Nesten fengselsstraff dette her å bringe nye statsborgere til værden å være litt lubben ved siden av.. *straffa - ikke mammatøy.. gå i joggebukse og spis deg mere opp eller skivs den store medisinballen opp over bukselinninga og ikke nyt de siste 10 uker liksom - for så å gå der med ett herjet underliv etterpå og en punkter medisinball* Det er takka det..

Men takk for innslag folkens :o)

Å Nektarin, skal jammen prøve en slik ellos str 48... En får jo trøkka seg inn i en HM str 46 - men dog ikke av det pene utseende for omværden :o)

Anonym poster: 2d79142abaea78a1000f6aa608220330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...