Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Var hos gynekolog i slutten av forrige måned. Hadde da ikke hatt mens på 1 år og 10mnd, har PCOS. Fikk resept på Primolut N som jeg skulle ta 3tbl daglig i 10 dager. Fikk blødning 3 dager etter siste pille. Og nå vet jeg ikke helt hva jeg skal videre.. Har ny time i desember. Fikk 2 runder på resepten men mener han sa jeg skulle begynne på den 14 dager etter siste pille om jeg ikke fikk blødning første gang.

Hvilke erfaringer har dere? Normal syklus etter behandling? Har dere fått eggløsning av dere selv etter kuren, eller måtte dere ha Pergotime?

Hvis ikke - hva var neste steg for dere for å få igang systemet?

Har ikke brukt prevensjon på 4 år og håper det snart fester seg en spire..

Anonym poster: 4d739a7d262ac6d99bc6403ce43235b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er omtrent 50-50. Noen opplever å få tilbake syklusen etter noen runder med primolut, andre ikke. Og kommer syklusen tilbake i normalt jenge kommer sannsynligvis også eggløsning etterhvert. I og med at dere er prøvere synes jeg det er veldig rart at man ikke bare prøver pergotime med en gang, når du først begynner med Primolut. Veldig mange tar dette som kombinasjon.

Min personlige erfaring er at PrimolutN ga meg en syklus med eggløsning etter den kunstige blødningen, deretter var det stopp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...