Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #1 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg er på rugedag 4 etter fryseinnsett av ett firedelt egg. Jeg tåler nok hormoner dårlig, for har vært uggen og dundervondt i hodet i flere uker nå. Rugeperioden er helt forferdelig og jeg kjenner jeg begynner å bli mentalt og psykisk sliten. Porsgrunn sier vi har 25% sjanse på frys, og det føles så ekstremt lite. Hele 75% sjanse for at det ikke skal gå. Fryseforsøket resulterer i tre uker borte fra jobb og, noe som og sliter på meg. Jeg kan jo ikke fortsette å være borte tre uker i slenger hver annen mnd. Jeg tviler og på egget vårt. De tinte to firedelte egg. Det ene tålte ikke tining, mens det andre var tredelt ved opptining, og firedelt ved innsett. Tre celler var like store, mens den siste noe mindre. Forstått at disse optimalt bør være like store. Det var tilnærmet ingen fragmentering i egget. Noen som har noen gode råd eller tips på lur? Jeg holder på å klikke!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Du skal få en diger klem fra meg og et helt godstog med lykkeønskninger. Har dessverre ingen gode råd, men jeg krysser fingrene for at det lykkes for dere Anonym poster: 73f91dee9c33cf4bb39ae83623f6fd44 2
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Du skal få en diger klem fra meg og et helt godstog med lykkeønskninger. Har dessverre ingen gode råd, men jeg krysser fingrene for at det lykkes for dere Anonym poster: 73f91dee9c33cf4bb39ae83623f6fd44 Tusen tusen takk
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Det samme fra meg Lykke lykke til! Tusen takk
Frua Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Tar du Progynova? Jeg har tålt alle andre medisiner bra men akkurat denne slo meg helt i bakken. Jeg var hjemme i tre uker fra jobben og gruer meg veldig til neste runde. Jeg forandret meg helt og ble skikkelig nedstemt og negativ. Sov hele tida og gråt for de underligste ting. Forsøket ble mislykket men på det tidspunktet var jeg bare glad for å slutte på pillene og bli meg selv igjen. Det sier vel kanskje sitt... Ville bare si at jeg vet hvordan du har det og krysser fingrene for at du lykkes
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Tar du Progynova? Jeg har tålt alle andre medisiner bra men akkurat denne slo meg helt i bakken. Jeg var hjemme i tre uker fra jobben og gruer meg veldig til neste runde. Jeg forandret meg helt og ble skikkelig nedstemt og negativ. Sov hele tida og gråt for de underligste ting. Forsøket ble mislykket men på det tidspunktet var jeg bare glad for å slutte på pillene og bli meg selv igjen. Det sier vel kanskje sitt... Ville bare si at jeg vet hvordan du har det og krysser fingrene for at du lykkes Vet du, det er akkurat samme her. Jeg ble overstimulert og lagt inn på sykehus ved første icsi, men er myyye dårligere og mer negativ og deppa nå. Gått på Progynova i tre uker og kjenner ikke igjen meg selv. Bare gråter og tenker negativt.
Frua Skrevet 9. oktober 2012 #8 Skrevet 9. oktober 2012 Akkurat nå ville jeg mye heller valgt nytt ferskforsøk enn en ny runde med progynova. Det er vanskelig å forstå at de små blå pillene kan klusse så med psyken som de gjør! Jeg følte meg ikke komfortabel med å kjøre bil engang når jeg gikk på dem. Mannen er overbevist om at det er rød trekant på dem for han synes jeg til tider virka rusa Du har 10 dager igjen før du kan teste og jeg skal ikke si det går fort men 10 dager er ingen evighet likevel. Selv om det er liten prosentsjangs for å lykkes så er du likevel nærmere målet nå enn før
Athene Skrevet 9. oktober 2012 #9 Skrevet 9. oktober 2012 Medisinene kan virkelig tulle med hodet. Jeg har vært veldig forskånet for det gjennom fire forsøk, men har aldri prøvd Progynova. Det er tross alt ikke så lang tid det er snakk om, husk på det. Og bivirkningene slipper fort taket den dagen man slutter på medisinen. Ikke tenk på prosenter, de er et snitt som ikke gjelder for deg. Gjør ting som muntrer deg opp litt. En god middag, en fin tur i høstværet, en tur på kino. Ikke sitt hjemme og vent på testdag, selv om formen er dårlig. Det er det værste man kan gjøre med tanke på psyken. Og en og annen paracett har ingenting å si for prosessen, dersom hodet gjør veldig vondt.
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #10 Skrevet 9. oktober 2012 Akkurat nå ville jeg mye heller valgt nytt ferskforsøk enn en ny runde med progynova. Det er vanskelig å forstå at de små blå pillene kan klusse så med psyken som de gjør! Jeg følte meg ikke komfortabel med å kjøre bil engang når jeg gikk på dem. Mannen er overbevist om at det er rød trekant på dem for han synes jeg til tider virka rusa Du har 10 dager igjen før du kan teste og jeg skal ikke si det går fort men 10 dager er ingen evighet likevel. Selv om det er liten prosentsjangs for å lykkes så er du likevel nærmere målet nå enn før Ja, det er sant det. 10 skrulledager igjen... Jeg har 7 egg igjen på frys, så jeg må vel ta ferdig de før jeg får lov til å begynne på nytt fersk. Men neste gang skal jeg si at jeg vil ha to inn egg! Lykke til når du setter igang igjen:) Jeg har akkurat bakt blåbærscones og føler meg litt bedre. Men humøret er som en berg og dalbane om dagen!
Frua Skrevet 9. oktober 2012 #11 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, det er sant det. 10 skrulledager igjen... Jeg har 7 egg igjen på frys, så jeg må vel ta ferdig de før jeg får lov til å begynne på nytt fersk. Men neste gang skal jeg si at jeg vil ha to inn egg! Lykke til når du setter igang igjen:) Jeg har akkurat bakt blåbærscones og føler meg litt bedre. Men humøret er som en berg og dalbane om dagen! Berg og dalbane er det definitivt! Takk for lykkeønskninger men helt ærlig så har jeg ikke troa på at det blir noe av. Det er for mange egg som ikke har overlevd tining til at jeg våger å tro på det.
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #12 Skrevet 9. oktober 2012 Berg og dalbane er det definitivt! Takk for lykkeønskninger men helt ærlig så har jeg ikke troa på at det blir noe av. Det er for mange egg som ikke har overlevd tining til at jeg våger å tro på det. Kjedelig.. Har du mange igjen før du kan gå på fersk? Krysser fingeren for at gullegget allikevel ligger på frys og venter på dere nå
Frua Skrevet 9. oktober 2012 #13 Skrevet 9. oktober 2012 Kjedelig.. Har du mange igjen før du kan gå på fersk? Krysser fingeren for at gullegget allikevel ligger på frys og venter på dere nå Det er bare ett igjen så det er derfor jeg er så negativ til det hele. Sist gang var planen to egg inn men det ene overlevde ikke så det ble bare ett inn likevel. Angrer veldig på at jeg lot meg overtale til å la det siste ligge igjen på frys.
Gjest Pippi1979 Skrevet 9. oktober 2012 #14 Skrevet 9. oktober 2012 Det er bare ett igjen så det er derfor jeg er så negativ til det hele. Sist gang var planen to egg inn men det ene overlevde ikke så det ble bare ett inn likevel. Angrer veldig på at jeg lot meg overtale til å la det siste ligge igjen på frys. Isj, skjønner deg godt! Men, får håpe egget som er igjen ovelerver og klamrer seg fast i ni mnd. Jeg er og irritert for at jeg lot meg overtale til bare ett egg nå. Om det blir noen neste gang skal jeg ha inn to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå