Gå til innhold

Inspirert: etterlysning-kosedyr fra h&m

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det ble en happy ending i en annen tråd her hvor en mamma etterlyste et kosedyr som hennes barn hadde mistet. Vel, her har vi samme situasjon, sønn i huset har mistet sitt kjøre kosedyr/koseklut så hvorfor ikke prøve lykken vi også :-)

Kosedyret/kosekluten som etterlyses ble kjøpt på h&m sent i 2004 eller tidlig i 2005. Det er en tynn koseklut med blå og hvite striper på tvers som er "kroppen" og så har den lysebrunt bamsehode, hender og føtter. Det er altså verken koseklut eller kosebamse

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest ts
Skrevet

ts..

Trykket litt fort på poste knappen, så jeg får fortsette her :-)

...men en kombinasjon av kosebamse og koseklut.

Har dessverre ikke bilde av vidunderet tilgjengelig nå, men håper og krysser fingrene for at noen skjønner hvilket det er snakk om ut i fra beskrivelsen. Det hadde betydd så mye om jeg hadde klart å finne en ny til min sønn!

På forhånd tusen takk de som orker å lese

Hilsen mamma (som har lært the hard way at det er lurt å kjøpe flere like kosedyr i tilfelle en forsvinner...)

Skrevet

Huff, må være fælt å miste kosedyra sine, husker fremdeles den jeg mistet på bussen som lita:\

Gjest fornøyd mamma
Skrevet

Hei, jeg er den lykkelige mammaen som nettopp fikk et savnet kosedyr "hjem igjen". Jeg ble i tråden min tipset om facebook sin savnede kosedyr-side. Om du er på face, burde du sjekke den ut. Der ligger bilder både av kosedyr som er mistet og funnet. Jeg så noen slike som du beskriver der også. Kanskje du kan være heldig, eller om ikke annet, finne bilde av den du leter etter, så du kan spre bildet. Bilde jeg brukte, hadde jeg funnet på nett og det var lagt ut av noen i samme hensikt (riktignok for lang tid siden, så den hadde kommet til rette.. :) )

Lykke til!

Gjest gjest ts
Skrevet

Ts her, takk for svarene deres :-) Nei det er ikke noe morro å miste en slik kjær venn som er med en over alt, i tykt og tynt :-( Jeg vet ikke hvem det er værst for, tror egentlig at tapet er værre for mor enn barn, men han blir litt bedrøvet når det kommer opp, og jeg vet han hadde blitt så glad hvis jeg hadde klart å få tak i en ny.

Jeg har sjekket facebook siden, uten hell desverre, men skal følge med der. Har lett etter bilder på nettet, med all verdens søkeord men det virker som om dette dyret ikke har eksistert. Jeg vet jeg har et bilde av den et sted så jeg skal se om jeg kan få lagt det ut her.

Takker så mye hvis noen andre har noen tips i denne forsvinningssaken ;-)

Skrevet

Så du ebaylinken jeg postet i den andre tråden?

Skrevet

prøv å få opp ett bilde så blir det nok lettere =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...