Gå til innhold

Fra blond til .. mindre blond :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bleket hår, ala dette:

372025-10-1259337628852.jpg

Men jeg er litt lei av det, så jeg har lyst å få noe slikt:

LC%252525252Bhair.jpg

Jeg er egentlig mørk brun, så håret mitt er så klart bleket en del ganger. Det er lenge siden jeg bleket hele håret, har kun bleket etterveksten siden februar. Jeg har tenkt å gå til frisøren, men jeg er redd jeg må igjennom mange behandlinger for å få det slikt, pga at det kanskje er litt for lite røde pigmenter i mitt blekede hår.

Hva tror dere?

Jeg vil egentlig gjøre det selv, da jeg føler jeg har mest kontroll, og kan bare skylde på meg selv hvis det går galt :-P

Men hva tror dere? Vil dette gå fint ved å bare legge inn litt lyyyyyysebrune striper? Eller må jeg gjennom tidenes behandling hos frisøren?

På forhånd takk for svar :)

P.S Beklager for store bilder!

Anonym poster: 039abe4bbc990c2453d6fed6496a1e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få frisøren til å gjøre det, faren for å ende opp med for mye rødt er helt klart størst hvis du gjør det selv!

Anonym poster: 79fb25e3935fa247917f3653b5ba4813

Skrevet

I følge min frisør var dette ganske vanskelig. Du får høre hva de sier :)

Anonym poster: 7359206a7b5cc38b00b5cdd2a407c431

Skrevet

Var det jeg også tenkte. At det muligens ikke går, og det er litt kjedelig. Vil ikke bleke det meeer :) Men får ta en tur innom dem! Takk for svar :)

Anonym poster: 039abe4bbc990c2453d6fed6496a1e2b

Skrevet

Du kan prøve askeblond, da det ikke er rødpigmenter i den fargen, men beste forslaget er nok å ta det hos frisør om du er bekymret for resultatet.

Skrevet

Du kan prøve askeblond, da det ikke er rødpigmenter i den fargen, men beste forslaget er nok å ta det hos frisør om du er bekymret for resultatet.

Ask kan bli grønn.

Skrevet

Gå til frisøren og gjør det, sjangsen er større for at det blir bra da.

Og du kan jo spørre om de har en fargespesialist der, som kan hjelpe til med å finne farger- De kalles ikke spesialister uten grunn ;)

Det er vanskelig å farge håret fra lyst til litt mørkere selv, kan ende opp med å bli både rød og grønn.

Snakker selvfølgelig av egne erfaringer, da jeg har endt opp med å bli grønn, rød og svart :fnise: Noe som skjedde før jeg selv begynte som frisør.

Gjest kittycat
Skrevet

Jeg hadde veldig lyst bleket hår og farget det enkelt med en moussefarge i fargen 7 fra Garnier. Elsker moussehårfarger. Siden håret mitt hadde litt forskjellige nyanser fra før ble det naturlige striper ;)

Skrevet

Jeg hadde bleket hår for en del år siden og skulle farge det i noe ala det du viser selv. Kjøpte en askeblond eller hva det var for noe. Hvertfall en ganske lys farge, men siden håret var så lyst fra før ble jeg mørkeblond. Det trakk til seg farge no veldig.

Er nok best å gjøre det hos frisøren ja. Men kanskje ikke hos gamle Anita på hjørnet, men hos noen som du er ganske sikker på at er gode på farging og som ofte er på kurs osv..

Anonym poster: 42b26096d09b424d73d3e5246ca5d2de

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst bleket hår og farget det enkelt med en moussefarge i fargen 7 fra Garnier. Elsker moussehårfarger. Siden håret mitt hadde litt forskjellige nyanser fra før ble det naturlige striper ;)

Er den fargen kald?

Gjest kittycat
Skrevet

Er den fargen kald?

den er nøytral ;)

Skrevet

den er nøytral ;)

Kanskje jeg skal tørre å prøve den da :) Så veldig fin ut hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...