AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Jeg er student, og har ikke sjangs i havet å få råd til å betale en stor tannlegeregning med en gang. Men jeg har kraftig tannpine, i den grad at jeg våkner av det om natten og sliter med å være på forelesning og konsentrere meg. Jeg begynner å innse at jeg MÅ gjøre noe med dette, det går utover både humør, spising og søvn, blir helt ødelagt. Spiser ibux hele døgnet men det hjelper nesten aldri. Har ikke mulighet til å låne av familie da de er lutfattige. Egentlig hadde jeg tenkt å vente til det store stipendet i januar, samt ønske meg penger fremfor gaver til jul, men jeg vet ikke om jeg holder ut så lenge. Sparer så godt jeg kan, men når jeg bare har lån og stipend, og enda ikke har fått napp på deltidsjobb så blir det sørgelig lite til overs. Er det helt idiotisk å bruke kredittkort til dette? Anonym poster: 3522a42b02a5e98c54c711745b427540
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Hva med å først få en vurdering fra tannlegen på hvor mye jobb som må gjøres og hva det kommer til å koste? Noen tannleger tilbyr betaling i flere avdrag. Det er også mulig å gå til studenter på odontologi fakultet som trenger praksis og da betaler du en sterkt redusert pris. Anonym poster: 218b15eda69ce0dc45e828b343af21e4