AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 I en tråd kan vi lese at flere brukere føler seg stemplet som femnazier, i en annen at andre anklages for å være klikkere som aldri skriver noe seriøst. Siklende mannfolk, oppmerksomhetshorer osv. Jeg har attpåtil sett noen skrive at de er redde for å diskutere med enkelte brukere fordi de "vet" at de kommer til å bli nedsablet og latterliggjort. Dette må være negativt både for de skremmende og de skremte? Hvor raske er vi til å sette merkelapper på brukere og dermed avfeie mye av det de skriver fordi vi ser på det gjennom briller av forutinntatthet? Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674 7
Gjest NozMonster Skrevet 9. oktober 2012 #2 Skrevet 9. oktober 2012 Her på KG er man aldri bra nok vet du... er man ikke det ene, så er man det andre! Eller muligens faktisk en kombinasjon av alle de nevnte katogoriene... Jeg forstår ikke hvorfor man blir dømt og satt i bås raskere her enn ellers i den virkelige verden, men det har jeg ihvertfall inntrykk av at en blir.... 1
Gjest Disguise Skrevet 9. oktober 2012 #3 Skrevet 9. oktober 2012 Sette merkelappper på folk på internett. Prioriteringer folkens.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2012 #4 Skrevet 9. oktober 2012 Her på KG er man aldri bra nok vet du... er man ikke det ene, så er man det andre! Eller muligens faktisk en kombinasjon av alle de nevnte katogoriene... Jeg forstår ikke hvorfor man blir dømt og satt i bås raskere her enn ellers i den virkelige verden, men det har jeg ihvertfall inntrykk av at en blir.... Ja, jeg har det samme inntrykket. Og hvis man først har fått en merkelapp er det umulig å bli kvitt den. Det er den viktigste grunnen til at jeg alltid skriver som AB. Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674 1
Gjest NozMonster Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, jeg har det samme inntrykket. Og hvis man først har fått en merkelapp er det umulig å bli kvitt den. Det er den viktigste grunnen til at jeg alltid skriver som AB. Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674 det er helt umulig å bli kvitt den ja!! gamle ting som en skrev for et år siden blir dratt opp igjen i en annen setting du faktisk skrev det i osv.. Man blir jo for så vet dømt i løpet av noen hundredelssekunder i den virkelige verden også, men her på det store internettet, så er det så innmari mye enklere å tørre å slenge dritt i det uendelige, når du bare kan gjemme deg bak ab-knappen og ikke få noe dritt igjen! 1
Gjest Gunfreak Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg vet erligtalt ikke om jeg er en femnazi, plusshore, flørtepus eller klikker(kanskje jeg er alt), Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke er en kvinnehater.
Alina X Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 jeg er feminazi,fitte,bitter,hore og alt mulig annet-kjært barn har mange navn, men jeg er bombesikker på at de menn som bruker slike begreper gjør det pga såret stolthet og mangel på kjærlighet så da er det vel godt for dem å få ut litt frustrasjon. Er jeg derimot enig i en diskusjon med disse mennene, så er jeg plutselig "ne smart og oppegående jente" "skulle vært flere so deg" osv, gjerne fra de samme personene. 3
Gjest imli Skrevet 10. oktober 2012 #8 Skrevet 10. oktober 2012 Eg er "femnazi" er på forumet, ein merkelapp som stort sett kjem frå kvinnehatande menn og diverse andre konspirasjonsteoretikarar. 3
Gjest BM2 Skrevet 13. oktober 2012 #9 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg er bitter, sur, dum, mannssjåvenist, kvinnehater, patetisk, ubrukelig med mer. Og jeg som trodde jeg var en plusshore... 4
Vulpes Skrevet 13. oktober 2012 #10 Skrevet 13. oktober 2012 Jeg bryr meg ikke om slike kallenavn. Kan ikke huske å ha fått noen selv heller, men om noen skulle gi meg noen så tror jeg ikke jeg kommer til å ta det så veldig til meg gitt.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #11 Skrevet 13. oktober 2012 Uff, jeg har to ganger prøvd å bevege meg inn i bruker-kretsen og komme med mine meninger, begge gangene har jeg gått tilbake til skallet mitt som ab fordi det er åpenbart at folk av en eller annen grunn går mer personlig til verks. Det har resultert i at jeg bare unngår anonym-knappen så lenge jeg skriver på ubetydelige tråder inne på "snikk snakk" osv. Som ab leser folk meningene- som bruker analyserer folk personen bak. Det er mitt inntrykk. Anonym poster: 024e2efb789169721203253c9fbf16e4 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #12 Skrevet 13. oktober 2012 Er det mange brukere som føler at de blir misforstått fordi andre allerede har en mening om dem og liksom "vet" hva de egentlig mener? Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #13 Skrevet 13. oktober 2012 Er det mange brukere som føler at de blir misforstått fordi andre allerede har en mening om dem og liksom "vet" hva de egentlig mener? Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674 Ja, jeg føler det. Enkelte brukere som ofte har motsatt mening enn meg virker noen ganger som å ha bestemt seg for at de vet bedre enn meg hva jeg egentlig mener, og vrir på det jeg skriver for at det skal bli mer "ekstremt" og på grensa til latterlig. Anonym poster: 525e7885f53db7b3bb3538230651f83e 1
Cathrine88 Skrevet 13. oktober 2012 #14 Skrevet 13. oktober 2012 Nja, jeg har faktisk trykket på AB-knappen et par ganger fordi jeg var redd for at innleggene ville tolkes som sarkasme hvis TS så hvem som hadde skrevet dem. Men da var det for å komme med trøstende ord til noen som virkelig ikke likte meg.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #15 Skrevet 13. oktober 2012 Nja, jeg har faktisk trykket på AB-knappen et par ganger fordi jeg var redd for at innleggene ville tolkes som sarkasme hvis TS så hvem som hadde skrevet dem. Men da var det for å komme med trøstende ord til noen som virkelig ikke likte meg. Du hadde bare trengt å skrive (ikke ment som sarkasme) på slutten av innlegget. Ingen grunn til å bli så paranoide, dere, at man trykker på ab-knappen for hver minste lille ting. Går fint an å kommunisere frem at dette ikke er ment som osv, så ordner det seg. Det er ikke sånn at folk kan hoppe frem fra skjermen med et samuraisverd og hugge deg ned bare fordi de får trøst fra en "forumfiende". Anonym poster: 60709b029aa6139c860bf61cc0897eda
Gjest BM2 Skrevet 13. oktober 2012 #16 Skrevet 13. oktober 2012 Nja, jeg har faktisk trykket på AB-knappen et par ganger fordi jeg var redd for at innleggene ville tolkes som sarkasme hvis TS så hvem som hadde skrevet dem. Men da var det for å komme med trøstende ord til noen som virkelig ikke likte meg. Åh! Det har jeg opplevd! At AB har kommet med oppmuntringer. Jeg blir provosert da det er viden kjent på forumet at jeg IKKE setter pris på AB funksjonen. I sum tror jeg det er mye mer forsonende å stå frem som den man faktisk er her inne. Da kan en til og med klare å skvære opp.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #17 Skrevet 13. oktober 2012 Ja, jeg føler det. Enkelte brukere som ofte har motsatt mening enn meg virker noen ganger som å ha bestemt seg for at de vet bedre enn meg hva jeg egentlig mener, og vrir på det jeg skriver for at det skal bli mer "ekstremt" og på grensa til latterlig. Anonym poster: 525e7885f53db7b3bb3538230651f83e Er du en av de kjente, såkalt sterke brukerne? Lurer på om det er bare de som føler seg satt i bås og syns det er vanskeligst å forandre på. Nja, jeg har faktisk trykket på AB-knappen et par ganger fordi jeg var redd for at innleggene ville tolkes som sarkasme hvis TS så hvem som hadde skrevet dem. Men da var det for å komme med trøstende ord til noen som virkelig ikke likte meg. Ser den Du regnes vel som frekk Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674 Anonym poster: 034e3a443025158d86bd5d3705eba674
Sweet77 Skrevet 13. oktober 2012 #18 Skrevet 13. oktober 2012 Åh! Det har jeg opplevd! At AB har kommet med oppmuntringer. Jeg blir provosert da det er viden kjent på forumet at jeg IKKE setter pris på AB funksjonen. I sum tror jeg det er mye mer forsonende å stå frem som den man faktisk er her inne. Da kan en til og med klare å skvære opp. Hahaha, så du ble fornærmet av en oppmuntring...! Jeg tror det egentlige motivet for oppmuntringen var å erte deg. (var det noen som kalte meg paranoid??)
Cathrine88 Skrevet 13. oktober 2012 #19 Skrevet 13. oktober 2012 Du hadde bare trengt å skrive (ikke ment som sarkasme) på slutten av innlegget. Ingen grunn til å bli så paranoide, dere, at man trykker på ab-knappen for hver minste lille ting. Går fint an å kommunisere frem at dette ikke er ment som osv, så ordner det seg. Det er ikke sånn at folk kan hoppe frem fra skjermen med et samuraisverd og hugge deg ned bare fordi de får trøst fra en "forumfiende". Anonym poster: 60709b029aa6139c860bf61cc0897eda Åh! Det har jeg opplevd! At AB har kommet med oppmuntringer. Jeg blir provosert da det er viden kjent på forumet at jeg IKKE setter pris på AB funksjonen. I sum tror jeg det er mye mer forsonende å stå frem som den man faktisk er her inne. Da kan en til og med klare å skvære opp. Jeg har absolutt ingen jeg regner som forumfiender. Dette var en person som hadde sendt meg virkelig usjarmerende PMer og som ba om råd om noe jeg tilfeldigvis kunne svare på. Jeg har ikke noe behov for å verken skvære opp med noen som misliker meg uten spesiell grunn eller å kosemose som en gal for å få flest mulig venner og bli likt av alle, så da svarte jeg anonymt. Jeg elsker forresten at det er en AB som kommer med "Ingen grunn til å bli så paranoide, dere, at man trykker på ab-knappen for hver minste lille ting." Jeg har brukt AB-knappen tre eller fire ganger. Ser den Du regnes vel som frekk Det kan godt være. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2012 #20 Skrevet 13. oktober 2012 Folk syns sikkert jeg er kjip nå, men ikke bruk nazi sånn som det der a... Med mindre dere mener feminister som dreper og torturerer de som ikke er som dem, og som skaffer folk jobber med å lage konsentrasjonsleire. Anonym poster: 8fd9469553e210d4ade97298015b091f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå