Gå til innhold

Noen som kjenner situasjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente sier til venninne av vennine av meg hun liker meg. Jeg kjenner henn fra der hun jobber. Jeg friender henne på facebook og slipper inn umiddelbart. Sender mld med kompliment og spør henne ut. Får ikke svar. Mine teorier: hun var ikke interssert alt var løgn. Hun mistet interessen når såg min profil. Hun ble redd av min for frempå mld og klarer ikke svare. Hva tror dere og hva kan skje om jeg gjør ingenting mer eller hva kan etterhvert foreta meg evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jente sier til venninne av vennine av meg hun liker meg. Jeg kjenner henn fra der hun jobber. Jeg friender henne på facebook og slipper inn umiddelbart. Sender mld med kompliment og spør henne ut. Får ikke svar. Mine teorier: hun var ikke interssert alt var løgn. Hun mistet interessen når såg min profil. Hun ble redd av min for frempå mld og klarer ikke svare. Hva tror dere

Enig med deg. Hun er ikke interessert i deg. Hadde hun vært det, så hadde hun svart deg, men hun gir ingen respons fordi hun skjønte at du var interessert samtidig som hun selv ikke er interessert.

Skrevet

Men så var det det med at hun har sagt til denne venninnen hun likte meg osv. Som jeg ikke helt ser sammenhengen med da

Skrevet

Jenter/kvinner har den merkelige ideen at det er smart å være venner med gutter/mannfolk.

Noe det selvfølgelig ikke er; og problemer blir det av det.

Gjest Memories
Skrevet

Er det lenge siden du sendte meldingen da?

Skrevet

Er det lenge siden du sendte meldingen da?

En uke siden, man ser jo i mobil app at den er lest etter det jeg har forstått, så jeg tror at den er er lest.

Skrevet

At hun liker deg kan jo bety så mangt -jeg kan også si det om en kompis uten at er noen jeg ville gått på date med.

Og en annen ting -jeg har perioder hvor jeg er kjempedårlig på meldinger, kan fort gå en uke for meg før jeg svarer om jeg har det travelt.

Anonym poster: d44b6339d23f20f7c39de86fe2294a23

Skrevet

Jeg kan også være kjempetreig på svaringen selv om det er noen jeg liker, noen ganger har jeg ikke tid til å svare der og da, andre ganger vil jeg tenke gjennom svaret før jeg sender, og andre går det bare litt i glemmeboken.

Skrevet

Jeg kan også være treg å svare på meldinger - men IKKE hvis det er en melding fra en gutt jeg liker der han spør meg ut. Den går ikke bare i "glemmeboken" over en ukes tid.

Sorry, men hun er mest sannsynlig ikke interessert.

Anonym poster: bb6d67e6f3b963df256a5561af2bd239

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan også være treg å svare på meldinger - men IKKE hvis det er en melding fra en gutt jeg liker der han spør meg ut. Den går ikke bare i "glemmeboken" over en ukes tid.

Sorry, men hun er mest sannsynlig ikke interessert.

Anonym poster: bb6d67e6f3b963df256a5561af2bd239

Ja, drit i henne, hun vet ikke sitt eget beste. Er så mange jenter der ute :herremann:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...