AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 I helgen var jeg på en typisk "bygdefest", noe som resulterte i mye dans. Jeg danset med samme gutt gjennom store deler av kvelden, og det ble en bra tone mellom oss. På slutten av kvelden måtte vi gå hver til vårt, og siden jeg syns vi hadde fått en bra tone, ville jeg gjerne få nummeret til gutten. Siden han ikke viste noe initiativ til dette, valgte jeg å spørre selv. Jeg fikk nummeret hans, og han mitt. Det som nå er dillemmaet er at jeg ikke vet om jeg skal sende han en melding, og evt. hva jeg skal skrive. Jeg vet vi mest sannsynlig skal på samme fest igjen om noen uker, men syns det blir litt lenge å vente så lenge med å ta kontakt. For jeg likte virkelig denne gutten. Noen som har noen tips? Bør jeg sende melding? Hva bør jeg evt. skrive? Eller skal jeg bare droppe det? Hilsen forvirret jente Anonym poster: 0fdfab752a06456ac6fe730ddf259044
Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Hvorfor ikke sende melding og se hvordan det går?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Aner ikke hva jeg skal skrive..er jo ikke ute etter en date med det første, siden vi mest sannsykelig treffes igjen. Men vil gjerne gjøre han oppmerksom på at jeg husker han, og kanskje utveksle et par meldinger med han. Noen forslag? TS Anonym poster: 0fdfab752a06456ac6fe730ddf259044
Gjest padawan Skrevet 8. oktober 2012 #4 Skrevet 8. oktober 2012 Du kan jo skrive noe såpass genetisk at du takker for sist, at det var hyggelig å treffe han osv.
Gjest Wei Wei Skrevet 9. oktober 2012 #5 Skrevet 9. oktober 2012 Han ba deg ikke om nummeret selv. Han kontakter deg ikke etter du har gitt nummeret. Hmm, han virker lite interessert.
makkapakka Skrevet 9. oktober 2012 #6 Skrevet 9. oktober 2012 Det var vel du som ba om mobilnummeret hans først, da må du bestemme deg enten å ta kontakt eller vente til neste gang du ser han. Det ser ikke akkurat ut som du har lyst å ta kontakt.
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2012 #7 Skrevet 9. oktober 2012 Han ba deg ikke om nummeret selv. Han kontakter deg ikke etter du har gitt nummeret. Hmm, han virker lite interessert. Dette synes jeg er litt typisk KG-mentalitet. Når en treffer noen på fest og er interisert er man selv ansvarlig for å få tak i telefonnummeret/whatever for å se om det er noe mer der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå