Gå til innhold

Gullkorn fra nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har profil på Sukker og fikk en hyggelig melding fra en fyr:

Hei du så ut som ei allright jente, deg vil jeg bli bedre kjent med.

Jeg er en selvsikker og målrettet person som søker ei livlig og gla jente med ben i nesa og egne meninger og mål her i livet.

***FULLT NAVN*** heter jeg, du kan ta en tur på face å se.

Litt om meg, jobber i nordsjøen. Gla i å trene, vært på landslaget i kickboxing tidligere. Gla i litt fart og spenning, og elsker følelsen av å sette seg på motorsykkelen og kjenne frihetsfølelsen. *har redigert vekk litt*

Jeg er litt treg med å svare, noe jeg også beklager i svaret mitt. Da får jeg følgende tilbake:

jeg hadde n fin søndag her på jobb ja, men du kan jo fortelle meg hvorfor jeg skulle treffe deg og bli bedre kjent med deg.

Hva faen? Syns det svaret var meget merkelig, noen forslag til hva jeg kan skrive tilbake?? Eller syns dere at dette er helt vanlig å skrive??

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For meg ville det verdt veldig rart.

Virker litt som et sånn sjekkeprogram, hvor man liksom skal overbevise den andre parten om at han skal velge deg mellom mange andre.

For min del, må samtalen få en fin flyt uten at man skal behøve å måtte komme med klisjeer om hvorfor hun skal velge meg. Er det fin flyt i samtalen og man føler man har en god tone, ja da vil jeg eventuelt bli overbevist av det :)

Endret av Sakone
  • Liker 6
Skrevet

Har aldri skjønt greia med å skrive en melding med masse info om seg selv. Jeg styrer unna dem som gjør det. Det er jo ikke en naturlig måte å ta kontakt med noen på.

Anonym poster: 75eb9e89ec44429d3c5824879f64d9e0

• Liker 9
Gjest -Ninni-
Skrevet

Nå var det jo han som tok kontakt med deg fordi du 'så ut som ei allright jente'... Da har han vel egentlig svaret sitt der eller?

Virker litt hoven og full av seg selv han fyren der. Forøvrig utleverer han seg jo en del selv, så kanskje ikke helt unaturlig at han ønsker litt tilbake. Nå vet ikke jeg hva du skrev, men tror jeg ville blitt skeptisk, ja. Får litt assosiasjoner til jobbintervju, faktisk.

• Liker 19
Skrevet

Han fyren høres ut som en skrue :ler: Han skriver jo til deg at du virker allright og at han vil bli kjent, og så sier han noe helt annet etterpå? At du må overbevise han plutselig? Merkelig merkelig..

• Liker 7
Skrevet

Vel, jeg fikk en sånn veldig sånn typisk melding en gang. Tror det var noe han bare hadde klippet og limt inn, for han kommenterte det nydelige smilet mitt.

...Det er bare det at jeg ikke smilte på det bildet jeg hadde akkurat da :-)

• Liker 23
Gjest -Ninni-
Skrevet

Vel, jeg fikk en sånn veldig sånn typisk melding en gang. Tror det var noe han bare hadde klippet og limt inn, for han kommenterte det nydelige smilet mitt.

...Det er bare det at jeg ikke smilte på det bildet jeg hadde akkurat da :-)

Haha, minnet meg om et gullkorn jeg fikk en gang.... Han hadde klart å få med seg headingen først 'Den xxx skrev du til xxxx: '

Klipp og lim, ja :laugh:

• Liker 7
Skrevet

Hm. Pussig svar. det der. ja. Kan være ment lekent og spøkende med glimt i øyet ;) Kan være han vil fremstå laidback og bommer helt. Kan være han prøver å spille litt kostbar ;) Kan være han er en frekkas! Mulighetene er mange, men merkelig var det. Enig! Du kan spille det tilbake til ham, og spørre "hva mener du egentlig nå?" Svare ham på spørsmålet. Eller tøyse det vekk...

Skrevet

Haha, minnet meg om et gullkorn jeg fikk en gang.... Han hadde klart å få med seg headingen først 'Den xxx skrev du til xxxx: '

Klipp og lim, ja :laugh:

Hahahah, noe så pinlig! :D

Skrevet (endret)

jeg hadde n fin søndag her på jobb ja, men du kan jo fortelle meg hvorfor jeg skulle treffe deg og bli bedre kjent med deg.

Det der høres nesten ut som noe vås dratt ut av The Game. I samme gate som "fortell meg tre ting om deg selv som du tror jeg vil like".

Han forsøker å spille kostbar. Kanskje også bløffe litt om at han er en populær kar på sukker som har mange om beinet. Liksom "hvorfor skal jeg velge DEG ut av de 11 andre jeg har på hånden?". Sannsynligvis er det bare en bløff.

Fullt navn i åpningsinnlegget er temmelig spesielt. En rar måte å prøve å vinne tillit på.

Endret av Pene sko...
  • Liker 22
Gjest spavalica
Skrevet (endret)

Jeg har profil på Sukker og fikk en hyggelig melding fra en fyr:

Hei du så ut som ei allright jente, deg vil jeg bli bedre kjent med.

Jeg er en selvsikker og målrettet person som søker ei livlig og gla jente med ben i nesa og egne meninger og mål her i livet.

***FULLT NAVN*** heter jeg, du kan ta en tur på face å se.

Litt om meg, jobber i nordsjøen. Gla i å trene, vært på landslaget i kickboxing tidligere. Gla i litt fart og spenning, og elsker følelsen av å sette seg på motorsykkelen og kjenne frihetsfølelsen. *har redigert vekk litt*

Jeg er litt treg med å svare, noe jeg også beklager i svaret mitt. Da får jeg følgende tilbake:

Hva faen? Syns det svaret var meget merkelig, noen forslag til hva jeg kan skrive tilbake?? Eller syns dere at dette er helt vanlig å skrive??

Fikk samme mld hahaha.Har han som venn på fb også :DMr K... :D

Endret av spavalica
Skrevet

hahaha, vittig :) Jeg ser at det er flere brukere på Sukker som går igjen her på KG, altså av omtale. Østerrikeren er en av dem :)

Skrevet

Hvem er østerrikeren?

Skrevet (endret)

Forsåvidt greit at han sender samme melding til alle da det er en informativ tekst. Værre blir det hvis han bruker samme komplimenter eller tekst som er personlig rettet mot mottaker.

Når det er sagt er det veldig spesielt å be mottaker om å kvalifisere seg. Enig med pene sko at her har vi en som har forlest seg på sjekkelitteratur.

Endret av pressplay
  • Liker 3
Gjest gressløk
Skrevet

"Hei.

Så fine bilder du har.

Jeg er snill bad boy som jobber som bartender. Har sittet i fengsel i tre år. Trener en del og liker å holde meg i form.

Hvordan går det med deg?"

Skulle jeg tatt kontakt, kanskje. Snill bad boy... :fnise:

• Liker 27
Gjest spavalica
Skrevet

Forsåvidt greit at han sender samme melding til alle da det er en informativ tekst. Være blir det hvis han bruker samme komplimenter eller tekst som er personlig rettet mot mottaker.

Når det er sagt er det veldig spesielt å be mottaker om å kvalifisere seg. Enig med pene sko at her har vi en som har forlest seg på sjekkelitteratur.

Kanskje litt lost når det gjelder nettsjekking,men han virker som en helt ok fyr :)

Skrevet

"Hei.

Så fine bilder du har.

Jeg er snill bad boy som jobber som bartender. Har sittet i fengsel i tre år. Trener en del og liker å holde meg i form.

Hvordan går det med deg?"

Skulle jeg tatt kontakt, kanskje. Snill bad boy... :fnise:

Tøfft gjort av ham å nevne fengselsstraff! Bedre å si sånt med en gang, så blir det ikke noen overraskelse senere ;) Er dette ok for deg, og han fremstår interessant, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke ta kontakt! :)

• Liker 4
Gjest gressløk
Skrevet

Tøfft gjort av ham å nevne fengselsstraff! Bedre å si sånt med en gang, så blir det ikke noen overraskelse senere ;) Er dette ok for deg, og han fremstår interessant, så ser jeg ikke noen grunn til å ikke ta kontakt! :)

Ja, sant. Hang meg mest opp i snill bad boy, jeg. Men nei, han var nok ikke min type, uansett. :)

Skrevet

Ja, sant. Hang meg mest opp i snill bad boy, jeg. Men nei, han var nok ikke min type, uansett. :)

Hahaha. Og jeg er treig! Sorry. Snill Bad Boy, ja. Hehe :) Som en *liten* katastrofe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...