Gå til innhold

Skikkelig betatt av en krepsegutt. Hva gjør man?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er riktig måte å gå fram på hos en krepsegutt? Jeg er selv skorpionjente, og jeg syns kjemien er bra. Han får meg til å lyse opp :)

Har kjent han i 3 mnd tid, og vi fant tonen første kvelden. Vi har både kysset og hatt sex 2-3 ganger, og har det generelt veldig koselig sammen, så det er tydeligvis "noe" der, og jeg vil finne ut hva.. Han studerer et godt stykke unna der jeg bor så jeg ser han ikke så ofte, men når vi først møtes er det ikke så mye som skal til før vi finner hverandre :) Møtte han siste nå i helgen, og da sov jeg hos han. Tror han havner i kategorien typisk kreps også, samt at jeg er veldig typsik skorpion ;)

Så jeg tar imot alle forslag. Men helst seriøse. De som ikke skjønner hva atrologi og parforhold har med hverandre å gjøre kan holde seg unna denne tråden! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første du skal gjøre er å ikke tro på horoskop piss.

• Liker 22
Skrevet

Pass på at du ikke fornærmer han ihvertfall, dere skorpioner kan ha en skarp tunge som kan missforstås hos en kreps.

Ellers har jeg lite å komme med.

• Liker 1
Skrevet

". it tells us that you participate in the mass cultural delusion that the sun's apparent position relevant to arbitrarily defined constellations at the time of your birth somehow affects your personality.".-sheldon

dette burde ikke være på samliv men på religion og tro..

Anonym poster: 681b3d28750c729a0431b78c8f956c30

• Liker 5
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg trodde dette skulle være om en gutt som som er en krepsegutt, altså han ligner på kreps eller gjør krepsete ting, eventuelt at han var en profesjonel krepse fanger.

• Liker 7
Gjest KrepseOffer
Skrevet

Du tar beina på nakken og løper så fort du kan, langt vekk. Krepsemenn er vanskelige, innesluttede, kan ikke kommunisere, lever i sin egen lille egoistiske "stakkars meg" boble, og initiativløse.

Skrevet

Hvis dere har det bra sammen på alle måter, så er det vel bare å være kjærester. Hva ønsker du egentlig råd om?

Skrevet

Jeg bare lurer på hvordan man går best fram! For han er jo ikke helt å bli klok på! Han er jo egentlig ganske dårlig på å ta initiativ, og er litt dårlig på å vise hva han tenker på. Samtidig er jo alt supert når vi er sammen, så da lurer jeg jo bare på hva jeg kan gjøre for å se mer til han, uten at han blir skremt (og kryper inn i skallet sitt)

Så hvis noen har noe erfaring så tar jeg det med glede. Trenger ikke ha noe med horoskop å gjøre heller. Tar i mot generelle tips også :P

Skrevet

EN KREPSEGUTT. JESUS, DAME.

• Liker 2
Skrevet

Dette kommer helt an på om ascendanten er i smørbukken eller pepperkakehuset. Veldig forskjellig fremgangsmetode på de to.

• Liker 11
Skrevet

Det som slår meg som det aller aller ALLER viktigste du må gjøre, er å ikke nevne med et ord at du tror på horoskop. Det er veldig få ting som får menn til å skygge unna kjappere enn det.

• Liker 3
Skrevet

Holde han unna ferskvann i august og september, noe annet kan bli fatalt for ham!

Anonym poster: e76f6338715da9e614313dbb556cf4eb

• Liker 4
Gjest Gunfreak
Skrevet

Det som slår meg som det aller aller ALLER viktigste du må gjøre, er å ikke nevne med et ord at du tror på horoskop. Det er veldig få ting som får menn til å skygge unna kjappere enn det.

That=Truth

• Liker 1
Gjest Stille vann
Skrevet

Vær snill mot ham! Vi krepser liker snille mennesker :fnise:

Skrevet

Ta med sitron, majones og dill! :spise:

Anonym poster: e76f6338715da9e614313dbb556cf4eb

• Liker 9
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med krepsgutter, men må si at jeg synes det er veldig fint og modig at du tør å stå fram med at du tror på horoskop :) Prøver å lære litt selv om det og var redd jeg var den eneste i verden interesserte meg for sånt. :tongue:

• Liker 2
Skrevet

ts, du burde komme deg til psykolog!

Skrevet

Vær snill mot ham! Vi krepser liker snille mennesker :fnise:

Min erfaring er at krepser liker snille mennesker, ja. Men de liker ikke å være så snille selv (og nå tenker jeg selvfølgelig kun på de som jeg faktisk har møtt og hatt noe med å gjøre).

Skrevet

ts, du burde komme deg til psykolog!

Mener du at alle som tror på horoskop skal gå til psykolog?

Anonym poster: 9b65d24fa2863481b5b26951c203946b

• Liker 1
Skrevet

Dere vet at stjernehimmelen ser helt annerledes ut idag enn det det gjorde da horoskop ble "oppfunnet", så i teorien stemmer ingenting lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...