Gå til innhold

Sexleketøy

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Liker du å bli litt dominert Vinga? Litt SM light med bondage og pisking på rumpa?

I så fall skulle du ha vært min *drømme drømme*

Roar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Vinga

Ser du har pisk. Dette er noe som tenner meg voldsomt, men som jeg ikke har turt å sette ut i live. Vil så gjerne at kjæresten min skal binde meg med håndjern foroverbøyd og gi meg ris med pisken.

Hvordan føles det? Gjør det ikke vondt? At det er litt nedverdigende regner jeg med, men det er samtidig det som får det til å renne av meg når jeg fantaserer om dette.

Klem

Bettan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Interesang diskusjon!

Jeg har flere forskjellige typer vibratorer og dildoer, som jeg ofte bruker sammen med kjæresten og alene... Han har dessuten en senco cock pleaser, som han fikk i gave av meg:-) -det er et slags "runkehylster"

Den bruker vi også sammen, når anledningen byr seg.

Vi har dessuten et erotisk spill, som vi har spilt alene og sammen med et spesielt vennepar... Jeg har spilt mange såkalte erotiske spill før, uten særlig hell, men jeg kan anbefale dette! LYST heter det, for de som har lyst til å prøve:-)

Ellers har jeg en latex pisk, den gjør nytten sin, uten å være vond, vond liksom bare "god-vond"

ellers er jeg nyskjerrig på alle andre her dah.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei

Jeg har en svart stor en som jeg ikke vet navnet på, så har jeg en rød jelly som er perfekt til anal, så har jeg monster dolphin som er helt vannvittig god...

Hmmm så har jeg en butterfly og en enhjørning som virkelig kan anbefales.

Jeg har også en liten pisk...

Og øverst på ønskelisten står spillet lyst...

Så det blir vel det neste jeg kjøper.

Ja og så holdt jeg på å glemme at jeg har to kuler som man skal trene opp musklene med.

Men jeg hadde problemer med å då ut igjen jeg...og et egg....hmmm

Ja det var min lille bag...

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en vibrator jeg kjøpte gjennom Cupido for halvannet år siden. Tenkte jeg skulle legge inn en lenke til bildet, men Cupido-sidene er vist ikke operative akkurat nå.

Har i tillegg en catsuit jeg aldri har fått brukt ( icon_frown.gif )

Og diverse støveletter, strømper, strømpeholdere o.l. Sistnevnte er jo ikke akkurat sexleketøy (jeg bruker det jo til vanlig også), men det er nå en gang sånn at jeg liker denne greia med undertøy, strømper, støvletter osv...

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leker med meg selv jeg icon_razz.gif

Me and junior..... in a man to hand relationship icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Nåja... så morsomt er det ikke icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rose yelly vibrator og vagina kuler...

Har tenkt å utvide samlingen men er litt pengelens akurat nu...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en enhjørning og en rampant rabbit (den fra se and the city, som charlotte ble avhengig av...) icon_smile.gif

og så håndgjern da, men holder meg unna pisker. ikke helt min smak..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjæresten min HATER vibratorene mine icon_frown.gif Har veldig lyst på flere men må evnt holde dem "hemmelig" da han absolutt ikke setter pris på dem icon_cry.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har:

- en dobbel dildo (dobbelt så lang som en vanlig, med pi##hovud i kvar ende. Fin å dele med ei veninne...)

-en strap-on

-en vibrerande butt-plug

-en lang tynn anal-sak uten dikkedarer

-fire reimer fast i senga til litt lett bondage

-en harness (skinn-reimer til å ha rundt overkroppen)

-vagina-kuler

-anal-glidegrem

-korsett12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvorfor han ikke liker dem! Han har ikke noe å skjemmes over, for å si det slik...Han har ingen god grunn heller, så...skjønner ikke noe jeg icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Må bare poengtere at is ex & city så er det en jack rabbit... ikke rapage rabbit... de ligner, men på jack rabbiten er selve styrings enheten en løs boks, forbundet med vibratoren med en ledning;-)

Så den engelske nettsiden som påstår at det er rampage rabbit vibben i sex & city farer med bløff (eller falsk markedsføring)

Episoden det er snakk om er episode 9, sesong 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-06-02 16:58, Lisa-Beth wrote:

Bestilte en minihummer fra KG i vinter, men den er dessverre ikke kommet..

Om du har bestilt noe fra oss som ikke har kommet frem har det skjedd en feil.

Send meg en mail så oppklarer vi helt sikkert saken! 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei dere som har spilt spillet Lyst!

Hva er det som gjør det spillet bedre enn andre spill? Og hva går det ut på, skal man snakke mest eller er det et "aktivitetsspill"??

Vurderer tanken å skaffe et spill...

Lina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er infomasjon fra de som har laget spillet:

Kort fortalt, så er Lyst ett erotisk brettspill for 2 til 6 personer.

Med dette spillet forsøker vi å fylle ett hull i markedet, siden det er svært få ( om noen) erotiske brettspill på markedet i dag som holder mål. Dette bestemte vi oss for å gjøre noe med.

Det har tatt over ett år, men nå er spillet klart. De tilbake meldingene vi har mottatt så langt tyder på at vi har truffet midt i blinken.

Lyst skal utvikle seg etter hvert som man spiller, man begynner fullt påkledd, men etter hvert som spillet skrider frem, må man være forberedt på at klærne kan forsvinne. Man må også være villig til å svare på spørsmål som kanskje omhandler fantasier som du normalt ikke ville snakket så høyt om, samt utføre enkle, erotiske handlinger med seg selv eller partneren.

Alle må gjøre ting de vanligvis ikke ville gjort, men ingen må gjøre noe de absolutt ikke vil, på denne måten blir man bedre kjent med både seg selv og sin partner.

Spillet egner seg godt som "forspill" for to som kjenner hverandre godt, eller for de som ønsker å lære litt om partnerens fantasier og begjær.

Spillet er også svært godt egnet for mindre grupper som ønsker en het aften, enten det er snakk om erfarne swingers, to par som gjerne vil, men er usikre på hvordan de skal komme i gang, eller noen som bare ønsker å tøye grensene litt….

Man må ikke ha sex med andre, selv om man er flere spillere;-)

Vi har forsøkt å gjøre spillet så fleksibelt som mulig, slik at det skal være mulig å tilpasse spillet akkurat de behov og ønsker dere har. Vi har blant annet sendt med noen blanke kort, slik at dere selv kan skrive på de tekstene dere mener måtte passe dere. Alternative tekster kan dere finne her på nettsidene, eller dere kan bruke fantasien….

Det er heller ingen krav om at dere skal bruk to minutter på datt, tre minutter på ditt osv… bruk den tiden dere vil selv og ha det moro imens dere spiller, fremfor å stresse dere gjennom det.

Kortene er også "kjønnsløse" DVS at alle kortene kan utføres av begge kjønn, det gjelder både fantasikort og action kort.

Ett komplett sett med alternative regler er også under bearbeidelse og kommer om ikke så alt for lenge.

------

Spillet kan forøvrig kjøpes i vår butikk:

http://kvinneguiden.no/sex/butikk.shtml

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...