AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #1 Skrevet 8. oktober 2012 Hei. Hadde sex på torsdag kveld og lørdag kveld (kjente at noe var på gang i eggstokkene allerede fredag, pluss masse slim torsdag, fredag og lørdag) EL-testen var positiv søndag kl 10. Tok en ny test i morges kl 08, fortsatt positiv. Den jeg tok nå var ikke like sterk, altså en anelse svakere enn teststreken. Betyr dette at EL er/har vært?? (Slimet/utfloden er nå mye mer "gummiaktig", ikke så flytende) Frykter da at siden vi ikke hadde sex søndag så er alle sjansene denne mnd ute Og når man har positiv EL-test flere dager, når regner man at EL er da?? Syns dette er så vanskelig... kjenner jeg er litt fortvilet her.... Takker for ALLE svar, da jeg føler meg ganske rådvill her Anonym poster: 43a8f3ef07c000aabd8099dc8687302e
Athene Skrevet 8. oktober 2012 #2 Skrevet 8. oktober 2012 Du har ikke hatt eggløsning ennå. Eggløsning kommer 12-36 timer etter siste positive test. 12-72 timer etter første positive test. Dette fordi mange har lang LH kurve. Sex hver 2-3 dag er mer enn nok for å bli gravid. Hos en del vil sex hver dag redusere sannsynligheten for graviditet, da mannen skyter mer "tomskudd".
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2012 #3 Skrevet 8. oktober 2012 Tusen takk for svar Da får vi satse på en runde i kveld og for sikkerhets skyld Anonym poster: 040f4bc6f604ba803b097fb0df2f6878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå